zondag 23 maart 2014

Foto’s van mijn skivakantie

Hey,
Vandaag laat ik jullie wat foto's zien van mijn skivakantie want daar ben ik een nu een paar dagen van terug en het leek me leuk om wat sfeerbeelden te laten zien. Wel merkte ik dat ik wat minder zin had om foto's te maken omdat ik het zo druk had gehad met de site en constant met mijn camera in de hand stond en dus nu even geen zin had om steeds met mijn camera te staan.Toch heb ik een aantal leuke foto's gemaakt en die wilde ik graag delen! Kijk mee!

Een prachtig uitzicht van wat ik zag, hier mocht ik een week naar kijken en dat is echt heel veel waard. Het was zo mooi!

Ook schoot ik even deze foto toen ik letterlijk uit een krakkemikkige tweedstoeltjeslift sprong en zie hoe strakblauw de lucht is!
Aan het einde van de week kregen we zoals altijd een dienblad met allemaal lekkere dingetjes erop en dat was echt ontzettend lekker en leuk!
Deze foto is gemaakt toen ik voor een zee stond, deze zie je niet want er lag sneeuw op en was dus wit maar het was echt prachtig.
Ik maakte deze foto vanaf het balkon en je zag de wolken langzaam naar ons toe komen echt heel gaaf!
Ik maakte deze foto van de zon op de piste en vond het effect echt heel leuk geworden met die liften zo erbij.
Op de laatste dag at ik dit toetje, het was yoghurt met aardbeienijs, vanille-ijs en frambozenijs en wat garnering, echt heel erg lekker.

Dit waren de foto's van mijn skivakantie, ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het lezen van dit artikel!

E-mail:lifetalktogether@outlook.com

-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten