donderdag 6 maart 2014

Shots of that life #2 Februari


Hey!
Vandaag ga ik weer foto's laten zien die ik de afgelopen maand heb gemaakt en vertel er even kort bij wat ik heb gedaan. Ik wilde even kort duidelijk maken wat nu de bedoeling is van dit artikel. Ik maak dus gedurende de maand februari foto's van alles wat ik doe en deel deze foto's dan in de het begin van de maand daarna. Ik wil dit vast gaan doen op mijn blog, mocht je de Shots of that life van januari willen zien, klik dan hier. Deze maand heb ik iets meer foto's dan de afgelopen Shots of that life omdat ik nu meer gewend was om overal foto's van te maken. Laten we beginnen!
Ik ging naar een feest bij ons in de buurt en wie kwam daar? Joey Spaan! Dat is voor ons echt heel bijzonder haha! Het was heel leuk en gezellig, na het feest sliep ik bij een vriendin en hebben we heerlijk ontbeten de volgende dag. 
Toen mijn moeder me op kwam halen de dag na het feest reden we even langs de mc-drive en ik nam een broodje kroket. Echt heel lekker!
Lekker "healthy" ontbijt op vrijdag, beschuit met roomboter en cola terwijl ik wat video's op de tablet kijk. Vrijdag is voor mij echt een superleuke dag want ik hoef weinig naar school en niet vroeg mijn bed uit.
Absoluut mij favoriete geurkaars van deze maand is de witte van de Hema die slechts twee euro kost en de ruimte een lekkere subtiele geur geeft. Ik heb ook de blauwe maar de witte is mijn favoriet. Lekker fris! 
Op zondagmiddag bakte ik appeltaart en nam er een heerlijke latte machiato bij, ik de toch wel mijn favoriete drankje op het moment. 
Soms kan ik het niet laten en kruip ik even op de bank, dan komt de kat bij me liggen en kom ik even helemaal tot rust, mijn kat kijkt misschien niet alsof hij het niet leuk vindt maar hij houdt gewoon niet van foto's. 
Ik eet op dinsdagavond altijd alleen omdat ik dan vroeg moet gaan dansen en mijn ouders zijn dan weg. De kat vind dat geen probleem en komt er bij zitten. Zo werd het toch nog een romantisch diner voor twee. :) 
 Een soortgelijke foto zag je in januari ook voorbij komen maar ook deze maand kwam ik regelmatig laat uit school en mijn moeder maakt dan soms een latte machiato voor me en deze keer kreeg ik ook een stukje milka chocolade.
Soms heb ik nog een beetje trek na het sporten en dan neem ik altijd een cracker met thee en dan duik ik mijn bed in, zoals ik heb gedaan. 
14 februari was het Valentijnsdag en bij ons op school kon je lolly's naar elkaar sturen. Ik kreeg een lolly van een vriendin van mij en hij was heel lekker. 
Ananda kwam bij mij langs om het artikel te maken voor de Mondriaan nagels die inmiddels al lang online is geweest. Voor degene die het zich afvragen, ik werk ongeveer zo'n twee weken vooruit en als ik een drukke periode heb dan werk ik iets verder vooruit.
Ik kocht bij het kruidvat twee masker van freeman waar je aankomende zondag een review over kunt verwachten en testte ze allebei, hier heb ik de paarse op en die is echt heel lekker. Terwijl het masker introk was ik mijn Duits woordjes aan het leren.
Ik merkte dat ik toch wel veel beautyproducten krijg en dat het eigenlijk allemaal niet in mijn ladekast valt op te ruimen. Dus heb ik de dingen die ik niet elke dag gebruik in mijn kast gezet. Ik denk dat het handiger is.
In deze maand was het echt mijn doel om even flink aan de bak te gaan en weer een beetje beter te gaan plannen, dat is zeker gelukt! Dit was volgens mij op een zondag en om kwart voor vijf was ik al zo goed als klaar met alles.
Ik ontdekte deze maand iets heel handigs. Ik hang namelijk altijd mijn jasjes en truien als ik thuis kom van school even uit om te luchten en deed dit altijd aan mijn kastdeuren, maar later besefte ik me dat ik ze beter aan een open raam kan hangen.
Ik droeg deze prachtige donkerpaarse nagellak een hele week lang zonder bij te werken!
Ik maakte definitief mijn profielkeuze en uiteindelijk heb ik bij de onderste regel voor biologie gekozen. That's right, ik kies dus geen wiskunde! Weg stress! 
Ontzettend multitasken, ik keek een vlog van Mascha terwijl er ook een andere video op pauze stond en maakte een lijstje met die beroepen die ik leuk vind voor school, zo werkte ik langzaam een planning weg.
Ik moest voor een opdracht van school vijf dagen lang het nieuws bijhouden en ging er dus elke avond eens goed voor zitten. Kopje thee, pen, papier en oren gespitst en let's go! 
En ja hoor dinsdagavond was het weer zo ver! Samen dineren met Pip! 
En samen knuffelen! 
Ik maakte deze droogshampoo op en ik vind hem wel oké maar ik sta niet te springen van enthousiasme. 
Op maandagavond ging ik sporten en probeerde ik dit knotje, best een handig kapsel om mee te sporten! Tutorial? 
En in de sportschool wachten totdat mijn vader ook klaar was met douchen, hij loopt altijd zo te tutten! 
En mijn andere beauty moest ook maar eens voorgesteld worden. Dit is Woezel mijn andere kat en iets minder vrienden met mij dan Pip maar alsnog een schatje. Ze keek nogal boos toen ik een foto van haar probeerde te maken. 
Ik kreeg olijvenbrood van mijn oma en dat was echt heel lekker! Op deze foto zie je trouwens heel goed dat ik mijn nagellak er echt af moest halen. 
Ik zag dit enorm leuke filmpje van Teske en moest het meteen uitproberen. 
Helaas faalde ik nogal en maakte dus maar een gewone vissengraat vlecht.
Later die avond ging ik dansen en maakte ik deze knot. 
DE uitvinding van deze maand: bananenshake! Ik zal even kort uitleggen wat je moet doen voor twee glazen. Neem een banaan en snijd deze in plakjes, voeg yoghurt toe totdat de banaan onder staat en doe er een scheutje aanmaak limonade bij, mix dit in een blender of met een staafmixer en smullen maar. Supersnel en makkelijk! 
Dit was mijn masterlunch, roerbakei met een kaasbroodje en de bananenshake weer! 
Op een zaterdag had ik een hele strakke planning en wilde even laten zien dat ik om tien voor half twaalf al bijna al mijn schoolwerk af had! 
Ik maakte een samenvatting van natuurkunde omdat ik er eigenlijk vrij weinig van snapte en maakte daarna de opdrachten.  
Ik had die avond een feest en daarom moest ik overdag al mijn schoolwerk doen omdat ik nu ik dit typ, echt niet goed meer na kan denken. (dit is the day after ) Ik ging bij vriendinnen eten en daarna na het feest. Het was echt heel erg leuk! 
Ik deed dit nagellakje van Hema op, een mooie naturelle kleur. 
Mijn moeder nam deze prachtige vaas voor me mee. Die ga ik een mooi plekje geven!

Dit was m dan! De shots of that life van februari, ik vind dat ik echt een leuke maand heb gehad. Wat hebben jullie deze maand allemaal meegemaakt?
Bedankt dat je dit artikel hebt gelezen en mocht je nog vragen hebben kun je hier beneden een reactie achterlaten of mij mailen naar: lifetalktogether@outlook.com   

-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten