zondag 9 maart 2014

Review: Freeman Gezichtsmaskers

Hey,
Vandaag review ik twee maskers van het merk freeman die ik bij het kruidvat kocht. Ze zagen er heel erg leuk uit. Ik heb ze al gebruikt en ik kan zeggen dat ik er enthousiast over ben! Lees verder als je benieuwd bent!


Laten we beginnen met de verpakking, ik vind de verpakking echt heel erg leuk. De vrolijke kleuren vind ik echt heel leuk.

Aan de onderkant waar je de tube opent kun je ook zien wat er in het masker zit. Zo zie je bij de avocado ook daadwerkelijk een avocado op de verpakking staan en bij het blauwe masker zie je ook wat er in zit, heel handig!
Twee maskers dus, een met avocado en havermout en een met Açai Extract (klik hier voor info), granaatappel, mango, mangisboom (klik hier voor info), cranberry, noni (klik hier voor info) en blauwe bessen.
Het eerste masker heet: "Facial Clay Mask Açai" dat is nogal een hele naam. Hier zit du alles in wat ik hierboven neer heb gezet en beloofd je huid diep te voeden en je te reinigen.
Het tweede masker heet: "Facial Clay Mask Avocado & Oatmeal" wat mij betreft een betere naam omdat je meteen weet wat je in handen hebt. Beloofd je huid grondig te reinigen en zijdezacht te maken.

Zo als ik al zei, zijn beide maskers kleimaskers en dat zijn echt mijn favoriete maskersoorten. Kleimasker zijn speciaal bedoeld voor een wat vettere huid, aangezien ik dat niet echt heb is het prima te doen als je daarna een voedende crème aanbrengt.

Laten we de maskers eens gaan proberen. Toen ik de foto's maakte van deze producten had ik ze allang getest want ik wilde echt goed kijken wat het met mijn huid deed, ik test de maskers daarom nu even op mijn hand zodat jullie toch een beetje een idee krijgen van hoe snel het droogt en wat de kleur is.
Links zie je het masker van de paarse tube en rechts die van de groene tube.

Zoals je kunt zien zit er weinig kleurverschil in de maskers, de een is iets blauwer dan de ander en de substantie van de groene tube is iets dikker.
Hier zijn de maskers opgedroogd en ingetrokken, zelfs nadat ik de maskers op mijn hand had gedaan voor de foto waren ze super zacht op de plek waar de maskers zaten. Ik vind de substantie van beide maskers heel erg fijn, de avocado/havermout is heel lekker zacht, voedend en verzorgend en de Facial Clay Mask Açai is heel reinigend, verzorgend en verzorgend ook.
Wat mij betreft zijn dit echt hele lekkere maskers en over de prijs hoef je denk ik niet lang na te denken, deze maskers kosten op het moment €2,95 bij het kruidvat. 



Ik weet dat er nog twee maskers zijn die vochtinbrengend zouden moeten zijn, ik vind dit meestal niet zo lekker dus daarom heb ik ze niet meegenomen.

Ik hoop dat jullie deze kleine review leuk vonden! En mocht je ze nog vinden in jou kruidvat dan zou ik ze absoluut meenemen, ook leuk voor een cadeautje!

Mocht je contact met mij op willen nemen dan kan dit via E-mail: lifetalktogether@outlook.com
Bedankt voor het lezen van di artikel!

-xxx- Nienke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten