zondag 30 maart 2014

Review: Miss sporty producten maart 2014

Hey,
Vandaag review ik een aantal producten van het merk "miss sporty" die ik in de DA zag liggen en me leuk leken om te proberen en er wat over te schrijven. En ik kan je zeggen dat ik best enthousiast ben over deze goedkope producten. Lees je mee?
Ik ging op zoek in de DA naar leuke producten op het miss sporty schap en er was meteen een ding wat me opviel, namelijk de mono oogschaduws die ik zag, ik nam twee kleuren mee.
Ik nam deze twee kleuren mee:
Links: 112 Amber
Rechts; 107 Scandalous

De linker oogschaduw is een goudbruine oogschaduw met een lichte shimmer eroverheen. De oogschaduw lijkt een beetje naar het taupe te gaan maar zodra ik de oogschaduw in het licht houd zie je overduidelijk de gouden shimmer over de oogschaduw heen.

De rechter oogschaduw is een paarse tint met wederom een lichte shimmer eroverheen. Ja, hoe beschrijf je deze paars tint? Het is een beetje aubergine paarse kleur, dat is denk ik de beste beschrijving.
De oogschaduws zijn enorm leuk vormgegeven als je het mij vraagt, een klassieke mono verpakking met op de oogschaduw het patroon van een golfbal, heel erg leuk bedacht.

Wauw, ik dipte mijn vinger in de oogschaduw en was stomverbaasd. Ik maakte van beide kleuren een swatch en wauw, de pigmentatie is echt heel erg goed en serieus vergelijkbaar met een mac oogschaduw. De oogschaduws zijn totaal niet korrelig of wat dan ook. ik ben onder de indruk!
Er zijn geloof ik nog zes andere kleuren die allemaal stuk voor stuk heel erg mooi waren dus dat is het kijken zeker waard!

Oké, laten we verder gaan naar het volgende product dat ik meenam. Het volgende product is een roze lipstick die me wel aansprak. Laten we gaan kijken.
Op de een of andere manier zijn mijn foto's van de verpakking weg dus die heb ik helaas niet, behalve op de foto die je boven aan het artikel zag. Sorry daarvoor!
De lipstick die ik meenam is een prachtige rood/roze kleur, dacht ik.
 De naam van de lipstick is 014 Blushed again! Echt leuk dat miss sporty de producten ook namen geeft, dat maakt het een stuk leuker.
Ik dacht dus dat de lipstick rood/roze was, maar toen ik de lipstick op mijn hand testte zag ik al dat het toch wel veel naar het barbieroze neigde. Op zich is dat niet erg maar het is echt gek dat de kleur in de verpakking echt anders is dan als je hem op doet. Maar dat maakt niet echt uit, we gaan kijken naar de swatch op mijn lippen.
Barbieroze dus, maar eigenlijk vind ik de kleur nog best mooi. Verder brengt de lipstick makkelijk aan en is ie lekker romig, wel benadrukt deze lipstick velletjes doordat ie zo licht is.

Ik vind de lipstick ondanks dat ie anders is dan dat ik verwacht had, erg mooi en kan niet wachten totdat de zon schijnt zodat ik deze lipstick lekker kan gaan dragen.

Ik nam ook nog twee lipglossjes mee uit de miss cocktail collectie. Laten we snel beginnen!
De verpakkingen van de lipglossjes vind ik heel leuk en ook makkelijk om mee te nemen. De verpakking is fris en jong, waar het merk om bekend staat.
De namen van de lipglossjes:
boven: 017 Pasao
onder: 016: Cosmo
Ik vind het heel leuk dat het merk de lipgloss ook daadwerkelijk koppelt aan een cocktail, dat geeft mij net even het gevoel dat het wat meer samenhangend is. Heel erg leuk bedacht.
De tube van de lipgloss is simpel en praktisch, gewoon een knijptube met een punt wat wat mij betreft prima is voor een goedkoop product als deze.
Dit zijn de swatches, echt prachtig dat ze zo glinsteren, zoals je kunt zien is Cosmo een kersenrode kleur zonder enige shimmer en is Pasao juist een beetje een beetje een oranje perzikkleur met heel veel glittertjes. Echt hele leuke speelse kleuren!
Dit is Cosmo op mijn lippen. Volledig zonder glitter of shimmer, wat hem vrij klassiek en draagbaar houd maar net even iets speelser word door de glans.
Dit is Pasao op mijn lippen, dit is mijn favoriet, een beetje oranje met lekker veel kleine glittertjes. Pasao is een prima kleur voor overdag om je look af te maken. Zeker dat ik deze nog veel ga dragen.

Dit was mijn review over de producten van miss sporty die ik meenam om te testen. Ik ben eigenlijk met alle producten wel blij en zal zeker nog eens langs gaan bij DA of Etos.

Ben jij ook enthousiast over deze producten?
Bedankt voor het lezen van dit artikel en als je contact wil opnemen kun je mailen naar: lifetalktogether@outlook.com of een reactie achterlaten hier beneden.

-xxx- Nienke

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie producten. De oogschaduw heeft echt een goede pigment. Ik kijk bijna nooit bij het Miss Sporty vak, moet ik toch maar eens wat vaker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, ik kijk ook niet zo vaak bij miss sporty maar ik ben razend enthousiast over het merk!

      Verwijderen