zondag 23 februari 2014

Review: Catrice Absolute Bright Eyeshadow Palette



Hey,
Vandaag schrijf ik een review over een palette van catrice wat net in de winkels ligt. Ik wandelde rustig de kruidvat in en liep eigenlijk regelrecht naar het schap van essence en catrice. Helaas woon ik in een klein dorpje en waren veel producten nog niet aangevuld dus nam ik alleen het absolute bright palette mee, de opvolger van het absolute nude palette. Ik ben namelijk iets meer van de lichtere kleuren. Ik ben benieuwd hoe het product me bevalt. Kijk en lees je mee?
Laten we eerst maar eens de oogschaduws bekijken als ze in het doosje zitten.
En wauw! Ik geef toe, dit is niet verkeerd! Even van links naar rechts een omschrijving van de kleuren. 1. Een witte parelmoer kleur die denk ik prachtig is om als highlighter te gebruiken. 2. Een ietwat gele parelmoer kleur die heel mooi zal staan in de binnenste ooghoek en onder het wenkbrauw bot. 3. Een mooie zachte roze kleur met een lichte shimmer er overheen. 4. Een donkerdere variant van 3 met dezelfde finish. 5. Een grijs/zilveren kleur met weer dezelfde shimmer eroverheen. 6. De enige kleur in het palette die iets minder shimmer heeft maar nog steeds niet volledig matte is. De kleuren zien er op het eerste gezicht al sprankelend uit en ik kon echt niet wachten om te gaan swatchen!

Wow! Dit is slechts een keer in het product geveegd en zoals de al zegt, best wel helder en goed gepigmenteerd. De laatste 3 kleuren zijn iets korreliger maar nog steeds mooi!

Nog even een foto van wat verder weg en met mijn arm een  beetje schuin zodat het ligt er net iets anders op valt. De pigmentatie is echt heel goed voor dit soort lichte kleuren. Ik merk dat essence en catrice echt vooruit gaan in kwaliteit, dat vind ik echt leuk om te merken.

Kortom, ik ben erg enthousiast over dit palette! Misschien een absolute smokey palette de volgende keer? Of een absolute glitter palette? Dat zullen we vanzelf zien. En even voor de duidelijkheid, er is dus ook een absolute nude palette. Deze heb ik zelf niet maar daar zou je dus ook nog even naar kunnen kijken.

Dit was mijn review over het catrice absolute bright palette, en wat mij betreft is het palette absolute bright! Het palette ligt op het moment voor € 4,99 en is wat mij betreft een prima deal, goeie kwaliteit, grote hoeveelheid en als je even omrekent betaal je dus ongeveer € 0,80 per oogschaduw met zeker weten net zo goede kwaliteit als bijvoorbeeld een maybelline oogschaduw.

Ik hoop dat je mijn artikel leuk vond en tot de volgende!

Mocht je nog vragen hebben? Dan kun je mailen naar: lifetalktogether@outlook.com

-xxx- Nienke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten