maandag 17 februari 2014

OOTD: Casual Monday


Hey,
Vandaag heb ik voor jullie een outfit of the day gemaakt. Ik heb bewust niet gekozen voor een outfit die niet onrealistisch fashionable is en waar je toch nooit echt de deur mee uit gaat. Ik heb deze outfit gedragen op een rustige regenachtige maandag. Ik huppelde even snel naar buiten toen het eventjes droog was. Kijk je mee? Klik dan op "lees verder"!




Ik droeg mijn ikki horloge en mijn zilveren armbandje die ik van mijn vader kreeg, dat armbandje draag ik altijd. Dit droeg ik aan mijn linkerpols. Aan mijn rechterpols droeg ik mijn babouche druksysteem armband van echt leer. En een armband die ik kreeg van mijn broertje voor mijn verjaardag en ik denk dat deze van de seven komt.


De trui die ik draag is van pimkie en die kocht ik in Oberhausen, het is de fijnste trui die ik heb. Ik draag hem heel vaak en hij zit heerlijk, plus dat de trui van katoen is en dat zit natuurlijk heel lekker..
De broek die ik draag komt van de new yorker en zit ook heel comfortabel. Ik weet niet van welk merk mijn sneakers zijn.


Dit was mijn outfit of the day en ik hoop dat jullie het leuk vonden! Wil je dit vaker zien? Misschien een iets
chique look? Laat maar weten!

Dankjewel dat je dit artikel gelezen hebt!

E-mail: lifetalktogether@outlook.com

-xxx- Nienke

 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten