zondag 16 februari 2014

Korte Review Boek: Single & Sexy



 Hallo!
Vandaag wil ik een mini review maken over een boek wat ik gelezen heb. Het is helemaal niet zo’n bijzonder boek maar ik vond het gewoon leuk om met jullie te delen omdat het denk ik voor iedere vrouw (en ook mannen) een heel erg leuk en spannend boek is. Laten we beginnen!
Het boek wat ik voor je ga reviewen heet:Single & Sexy en is geschreven door Mariëtte Middelbeek en het is een chiklit. Ik houd totaal niet van chiklits maar kocht dit boek voor ik denk rond de €7,00 euro bij de Bruna en heb het boek ook serieus gelezen en het beviel me echt enorm goed.
Waar gaat het verhaal over? Het verhaal gaat over een vrouw die tegen de dertig is en ontslagen wordt. Niet zo’n ramp, je vind op die leeftijd nog genoeg werk en ze had bovendien nog spaargeld om van te leven. Totdat op een dag in kleine bedragen er steeds meer geld van haar rekening afgehaald wordt. Ze geeft dit aan bij de politie maar er wordt niks mee gedaan. Ze moet op zoek naar een oplossing en zet op marktplaats een oproep voor single mannen die betalen om haar te introduceren als hun nieuwe vriendin en daar tegenover staat dan een bepaald bedrag. Dit gaat ontzettend goed en het blijkt voor veel mannen een probleem te zijn. Haar avonturen worden beschreven en het is een leuk en grappig verhaal. Totdat ze op een dag een date heeft gepland met een man, hij ontvoerd haar en er gebeuren heel veel spannende dingen. Ik ga natuurlijk niet precies vertellen wat, maar houd het er maar op dat het echt heel spannend wordt.

Wat deed het boek met mij? In het begin dacht ik: “Leuk boek ik lees rustig verder, lalalala” Maar later toen het spannend werd moest en zou ik verder lezen totdat het boek uit was.
 Vind ik het boek een aanrader? Jazeker het is een ontzettend grappig, spannend en leuk boek. Naast dat dit een feit is, is het boek ook best leerzaam. Ik heb geleerd dat je toch wel echt heel voorzichtig moet zijn met het internet en dat je echt niet iedereen kan vertrouwen.
Hierboven heb ik nog even de flaptekst en wat over de schrijver vermeld mocht je dat interessant vinden.

Ik raad je het boek zeker aan en als je nog vragen hebt of iets wilt mededelen kun je een reactie achterlaten hier beneden of mailen naar: lifetalktogether@outlouk.com

-xxx- Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten