donderdag 13 februari 2014

Fotoshoot: Voor de Site!



 Hey,
Ik wilde graag voor de site een paar mooie foto’s van mezelf maken zodat ik representatieve foto’s had. Ik plande een vrije middag in de kerstvakantie en vroeg aan mijn lieve broertje of hij de foto’s zou willen maken met mijn spiegelreflex. Ik besloot om vooral als mezelf op de foto te gaan en dus niet echt heel veel make-up opdeed. Ik trok een outfit aan waar je me in uit kan tekenen: skinny jeans, los vallende tanktop met tekst en een jasje met mooie details. Mijn haar los en weinig sieraden. Ik vind het resultaat heel erg leuk geworden en wilde graag wat foto’s delen met jullie! Ik moet er bij zeggen dat er wat foto’s bijzitten waar ik iets te enthousiast op sta, maar dat is wel hoe ik ben dus kijk mee!

Ik heb op twee locaties foto's geschoten en op deze locatie zijn er maar 3 goed gelukt, dit is de enige waarin ik mezelf zie en dus de enige die ik geschikt vindt. Rode lipstick op en mijn favoriete shirt aan!
Leuke behind the scenes foto gemaakt door mijn broertje. Ik had geluk met het weer, het was niet koud en het was droog maar ik besloot toch maar om mijn jas aan te doen.
Goed, deze locatie en outfit vond ik meer geschikt voor mij. We maakten eerst wat close-up foto's waarvan ik deze de mooiste vindt.
Iets verder weg, ook leuk vindt ik. mocht je je afvragen wat er op mijn shirt staat? Er staat op: "here and now" en dat is precies hoe ik me voel op deze plek.
Hier een foto waar ik helemaal opsta. Heel erg leuk gemaakt. Zoals je ziet stond ik bijna in het water met mijn voeten.
Hier deed ik een dansje en klikte mijn broertje vlug, uiteindelijk vindt ik het een best leuke en spontane foto geworden.
En toen kwamen de cliché springfoto's, toch vond ik dit gewoon even leuk om te doen. Mijn haar vliegt echt raar door de lucht en mijn jasje vliegt alle kanten op. Wel lekker spontaan, mijn broertje klikte precies op het juiste moment! Als iemand hem wil inhuren voor een shoot dan moet je mij maar mailen! ; )

En nog een springfoto. Blijft leuk om te doen!

Dit waren de foto's alweer! Ik ben blij met het resultaat en denk dat het voorlopig zo wel even goed.


Laat vooral een reactie achter onder dit artikel en mocht je vragen hebben kun je terecht op:


-xxx- Nienke









Geen opmerkingen:

Een reactie posten