donderdag 13 februari 2014

PhotoTalk: WinterShotsofLife



Hey,
Ik ben op een zondag bij mij in de buurt de dijk op gegaan en ben eens een paar mooie kiekjes gaan schieten. Ik wilde deze foto’s graag met je delen! Ik plande dit artikel in toen ik nog niet wist dat het nog wel even ging duren voordat je echt kon zien dat het winter werd. Niet echt winterfoto's dus, toch besloot ik om dit te gaan doen en het resultaat is best mooi geworden, vind ik! Dus kijk mee!
Deze foto vind ik wel zo mooi! Doordat de zon al een beetje laag stond kreeg ik hele mooie schaduwen en daar werd ik heel enthousiast van!
Ik kan hier echt uren naar kijken, zie hoe mooi! Ik weet niet wat ik hier van moet zeggen, het weiland, de zon, de blauwe lucht en daarachter een boerderijtje. Dit is echt een foto die ik schoot voor het idee waarvan het effect o zo mooi is!
Ik liep even van de dijk af om dit watertje te fotograferen, de bomen weerspiegelen prachtig in het water en de lucht is helblauw!
Eenmaal weer naar boven geklauterd zag ik dit schitterende en schoot opnieuw! Wauw!
Ik liep weer verder en liep weer langs een mooi watertje, ik draaide mij om en zag dit schitterende plaatje. Klik!
En nog een keertje draaide ik me om. Ook belangrijk om je af en toe eens om te draaien als je foto's wilt maken van de natuur.

Dit waren een paar van de foto's die ik heb gemaakt en ik ben gek op het resultaat! Helemaal zoals ik hoopte dat het zou worden, of misschien nog wel mooier! Ik doe dat wel vaker, dan ben ik een beetje sloom van het binnen zitten en dan maak ik een lekkere wandeling, om het niet saai te maken neem ik mijn fototoestel mee zodat ik ook lekker geniet van de omgeving en niet meteen snel direct naar huis loop.

Probeer vooral zelf ook eens de natuur in te gaan met je fototoestel, je hoeft niet perse een goede camera te hebben, het wordt altijd mooi en als je je camera in de juiste stand zet wordt elke foto prachtig! Ook handig voor als je net een nieuw toestel heb en een beetje wilt uitproberen.

Dit was het dan weer voor vandaag!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en als je ook op pad bent geweest mail dan vooral je foto's naar mij! Dat zou ik ontzettend leuk vinden! Dit kan via het adres: lifetalktogether@outlook.com

-xxx- Nienke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten