maandag 20 februari 2017

Review: Oriflame ~ Tender Care Protecting Balm


Hey,
Er was eens.... een potje, dat alle schrale plekjes weer zo zacht als een babyhuidje kon maken, droge en gescheurde lippen herstelde en zo zacht was dat iedereen het wilde hebben. Hihi, ik review vandaag het "wonderpotje" van het merk Oriflame. Een magisch potje... Benieuwd? Lees dan snel verder!



Voor dat we verder gaan naar het wonderpotje wil ik je eerst wat meer over het merk Oriflame vertellen, ik kwam namelijk in contact met een vrouw die Oriflame consulente is en het merk promoot met het geven van party's voor bijvoorbeeld je vriendinnen, nichtjes, moeders of oma's. Ook kun je bij haar producten van het merk bestellen. Oriflame is een mooi merk en de prijsjes zijn ook nog eens heel fijn voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt. Hier vind je de facebook-pagina van de consulente. Stuur gerust een berichtje als je meer informatie wilt hebben hierover!
 
 Ik denk dat we allemaal wel eens nare droge plekjes hebben, droge knokkels, droge/kapotte nagelriemen, droge/schrale/gescheurde lippen en mondhoeken, droge ellebogen etc. Het wonderpotje is hét middeltje hiervoor, de zachte bijenwas zorgt ervoor dat alles hersteld.


Dit is het wonderpotje, een klein potje met een zilveren opdruk, een handig klein formaat voor in je handtas of make-up tasje.


De balsem is neutraal van kleur en superzacht. Ik vind dit potje zo cute!


Ik heb de balsem getest en ben ontzettend tevreden, de balsem is heeeeel erg zacht en zorgt ervoor dat mijn lippen en nagelriemen er weer verzorgd uitzien. Het is zeker een wondermiddeltje om eens te proberen. Deze balsem kost €10,00 en is zijn geld helemaal waard!

Eens in de zoveel tijd komt er een nieuwe brochure vol met hele toffe aanbiedingen, houdt ook hiervoor de facebook-pagina in de gaten! Op de facebook-pagina kun je producten bestellen door een berichtje te sturen, dus like & shop!
 
Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten