zondag 19 februari 2017

Review: Oriflame ~ The One Waterproof Make-up Remover


Hey,
Jullie kennen vast allemaal die ene vriendin die na het stappen nooooit haar make-up er af haalt en meteen haar bed in duikt, of ben je zelf die persoon? Ik in ieder geval niet, het er af halen van je make-up is het allerbelangrijkste. Je kunt nog zulke goede make-up producten hebben, maar als je gezicht niet goed gereinigd en verzorgd is, ziet het er als nog niet uit. Het is het beste om je make-up er met watjes en iets van een vloeibare formule vanaf te halen (GEEN make-up doekjes alsjeblieft!). Omdat ik regelmatig veel oog make-up draag, gebruik ik zelf het liefst een remover met olie en lotion, dat haalt je make-up net wat beter weg. Daarom review ik vandaag de Oriflame "The One" waterproof make-up remover. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder!



Voor dat we verder gaan naar de remover wil ik je eerst wat meer over het merk Oriflame vertellen, ik kwam namelijk in contact met een vrouw die Oriflame consulente is en het merk promoot met het geven van party's voor bijvoorbeeld je vriendinnen, nichtjes, moeders of oma's. Ook kun je bij haar producten van het merk bestellen. Oriflame is een mooi merk en de prijsjes zijn ook nog eens heel fijn voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt. Hier vind je de facebook-pagina van de consulente. Stuur gerust een berichtje als je meer informatie wilt hebben hierover!
Zoals ik al zei is het heel belangrijk om iedere avond voordat je gaat slapen je ogen én gezicht goed te reinigen en verzorgen. De eerste stap is daarbij het verwijderen van je oog make-up, en daar draait het in dit artikel om.


De oog make-up remover heeft dus twee delen, olie en lotion, die je moet schudden voor je de remover gaat gebruiken. Zoals je ziet ligt de lotion bovenop en zit de olie onderin. De olie zorgt ervoor dat ook langhoudende/waterproof make-up er makkelijk van af gaat. Ook is deze remover heel erg geschikt voor mensen die lenzen dragen, het zorgt ervoor dat je geen waas ziet als je dit product gebruikt. Dat is nog wel eens het geval, zeker als je een product met olie gebruikt.


De remover werkt ontzettend fijn, ik gebruik het gewoon op een watje, dit watje leg ik even op mijn oog en vervolgens masseer ik mijn make-up er zachtjes af.

Mijn make-up is na gebruik volledig weg en ook de volgende ochtend heb ik geen mascara restjes onder mijn ogen zitten. Het is een prima/basic remover en ik ben er heel erg tevreden over. Deze remover is nu in de aanbieding voor €8,00 (klik hier voor meer aanbiedingen). Eens in de zoveel tijd komt er een nieuwe brochure vol met hele toffe aanbiedingen, houdt ook hiervoor de facebook-pagina in de gaten! Op de facebook-pagina kun je producten bestellen door een berichtje te sturen, dus like & shop!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten