dinsdag 7 februari 2017

Review: NYX Soft Matte Lip Creams


Hey,
Vandaag eindelijk weer een artikel online, ik zal binnenkort een persoonlijke update gaan doen om jullie wat meer uit te leggen over hoe mijn leven er nu uit ziet en waarom ik zo lang geen reviews en artikelen meer heb geschreven. Maarrrrr.... vandaag weer een review, en niet zomaar een review, namelijk een review van de NYX soft matte lip creams. Ik bestelde vier kleuren in de webshop van douglas en vandaag laat ik je zien hoe ze zijn! Benieuwd? Klik dan snel verder!





 De kleuren die ik gekocht heb zijn San Paulo, Zurich, Copenhagen en Stockholm. Ik vind het echt ontzettend leuk dat de lip creams namen hebben van bekende steden. Het is lastig om lipsticks online te bestellen en daarom vond ik het wel een tof idee om ze in een artikel te behandelen. San Paulo zag eruit als een frisse mooie kleur en daarom heb ik deze dan ook besteld. Ik ben dol op nude kleuren en daarom kocht ik Stockholm en Zurich. Om eens wat anders te proberen bestelde ik ook nog Copenhagen. Laten we gaan kijken naar de kleuren, want van buitenaf, als het product nog in de verpakking zit, kun je de kleur niet goed bepalen. De kleur is echt anders.


Dit zijn de swatches, van boven naar beneden: San Paulo, Stockholm, Copenhagen en Zurich. Ik vind de substantie van alle lip creams echt top, ze blijven goed en lang zitten, ruiken lekker en brengen zacht en geleidelijk aan. De kleuren zijn, zoals ik al zei, anders dan dat ze lijken maar dan wel op een positieve manier. Ze zijn allemaal anders en dat vind ik echt tof!

Ik hoop dat je een beetje een indruk hebt van deze producten en dat je er misschien ook wel eentje gaat proberen. Ze kosten €7,31 per stuk.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten