donderdag 9 februari 2017

Review: Max & More Highlighters ~ 01 Nude, 02 Pink


Hey,
Vandaag weer een review online, dit keer van een product waar ik heel erg benieuwd naar was. Ik had al veel goede verhalen gehoord over de Max & More highlighters van de Action. Afgelopen maandag kocht ik ze zelf en natuurlijk heb ik ze voor je getest. En.... ik ben ontzettend tevreden! Benieuwd? Lees dan snel verder!




De highlighters zijn een soort namaak versie van de Bobbi Brown Shimmer Bricks, ze zijn er in twee kleuren; 01 Nude en 02 Pink.


De eerste kleur (01 Nude) ziet er natuurlijk fantastisch uit, de highlighter ziet er in de verpakking zo ontzettend goed en gepigmenteerd uit! Beide highlighters hebben verschillende laagjes (bricks) in verschillende kleuren, je kunt deze mengen, apart gebruiken of maar een bepaald gedeelte gebruiken.


Ook de tweede (02 Pink) ziet er mooi uit in de verpakking, echte pareltjes!


Ook als ik de producten ga swatchen blijf ik maar kijken. De eerste veeg is telkens de kleuren gemixt en de tweede veeg is alleen de bovenste highlight kleur. Ik zou de poeders in zijn geheel als een soort van bronzer/blush aanbrengen en het bovenste gedeelte gebruiken als highlighter. Hele goeie pigmentatie en een fijne structuur.


Dit is de bruine highlighter op mijn wangen! Wauw! Mooi van kleur en hoewel het op de foto een beetje zo lijkt, is deze kleur totaal niet oranje! I love it!


En dit is de roze highlighter, ik heb ze beide gewoon gemengd gebruikt. Ik vind deze ook echt ontzettend mooi!


Dat waren dan de highlighters van de Action, ik ben echt heel erg tevreden over de kwaliteit en ik zou ze zeker snel gaan halen als ik jou was! De prijs is €1,89 per stuk, dat is natuurlijk helemaal top!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

2 opmerkingen:

  1. Super leuke review! Ik heb de roze en die is prachtig! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja ze zijn echt zo mooi, de roze is inderdaad heel bijzonder! X

      Verwijderen