donderdag 21 juli 2016

New In: Dolce & Gabanna - Floral Drops


Hey,
Zoals jullie denk ik inmiddels wel weten ben ik met mijn moeder naar Fuerteventura geweest. Toen wij daar met de gids van onze reisorganisatie praatten vertelde zij dat we eigenlijk wel even moesten gaan winkelen omdat verzorgingsproducten en dan voornamelijk parfum er heel erg goedkoop is en dat dat behoorlijk in prijs verschilde vergeleken met Nederland. Na lang rondslenteren in de verschillende drogisterijen koos ik voor dolce & gabanna floral drops. Een geur die ik in de vlogs van Mascha regelmatig voorbij zag komen. Ben je benieuwd wat ik er van vind en wat voor geur het is? Lees dan snel verder!




De flacon is ontzettend leuk, een mooi bol flesje met matte glas, een strikje en de bekende rozendop. Ik vind het een hele mooie flacon!


Het parfum ruikt echt heerlijk fris, zeker bloemig, maar ook een beetje fruitig. Het is een parfum dat anders is dan dat ik normaal heb maar wel helemaal mijn ding. Dit zijn de noten van het parfum:

Topnoten: neroli bladeren, papaya bloem
Hartnoten: witte amaryllis, witte narcis, witte waterlelie
Basisnoten: musk, sandelhout



Ik ben echt heel erg blij met deze geur en ga hem zeker lekker dragen! Ik kocht de 50 ml fles voor €36,90 en op de website van de douglas (klik voor de link) kost die nu €73,40. Dat is dus een behoorlijk verschil!

Mocht je dus ooit nog naar Fuerteventura gaan, sla dan zeker je slag daar!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten