zondag 14 februari 2016

Review: Gliss Kur - Control & Anti-Frizz


Hey,
Wordt jij er soms ook zo moe van dat je haar een eigen leven leidt en heel erg pluist? Ik wel! De ene keer is het erger dan de andere en ik kan er soms echt een beetje chagrijnig van worden. Ik ben altijd op zoek naar een goede shampoo en een verzachtende conditioner om mijn goudblonde lokken enigszins in bedwang te houden. Ik kreeg de Gliss Kur Control & Anti-Frizz shampoo en conditioner opgestuurd en ben ze voor jullie gaan testen. En damn! Ze zijn echt heel erg fijn! Ben je benieuwd over hoe en wat? Lees dan snel verder!



De Gliss Kur Control & Anti-Frizz producten zijn speciaal ontwikkelt voor bad hair days, haar dat moeilijk te temmen is en onhandelbaar haar dat zorgt voor saaie kapsels. Heb jij altijd al gedroomd van prachtig haar waar iedere beauty-addict van houdt? Deze producten bieden volgens Gliss Kur de oplossing.

In deze producten zit lotus-extract en pearl-essence wat voor zijdezachte, niet pluizende lokken en steil haar gedurende drie dagen moet zorgen.


De shampoo is ontzettend fijn en maakt mijn haar goed schoon. Ook verzorgt hij het haar goed, maar laat het haar niet slap naar beneden hangen. Want dat is natuurlijk het risico bij een anti-frizz shampoo, dat het toch futloos gaat hangen. Dat is zeker niet het geval bij deze shampoo.


Ook de conditioner is erg fijn, die is wel lekker verzorgend en dat vind ik heel belangrijk bij een conditioner. Ik waste mijn haren 's avonds met deze producten, toen heb ik mijn handdoek droge haar doorgekamd en eigenlijk was het 's ochtends niet eens echt nodig om mijn haar weer te borstelen, het zat nog heel mooi glad en totaal niet frizzy. Het haar blijft inderdaad mooi recht, maar ik heb natuurlijk al wel steil haar van mezelf.


Ik ben erg tevreden over deze producten en ga ze lekker nog veel vaker gebruiken. De prijs van zowel de shampoo als de conditioner is €5,29 en ik denk dat dat het geld echt waard is. Er is ook nog een Straightening spray (€10,29) en een Wonder Serum (€8,99) in deze lijn.

Ik hoop dat je wat aan deze review hebt gehad!

Dit artikel is geschreven mede dankzij Henkel Beautycare BV. (advertorial)

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten