donderdag 11 februari 2016

Review: Fa Coconut Water Showergel


Hey,
Ik weet dat het nog een beetje ver weg is, maar heb jij soms ook al zo'n zin in de zomer? Ik kan niet wachten tot mijn examens achter de rug zijn en ik lekker met mijn reet op een handdoekje, onder een parasol kan gaan liggen met een grote kokosnoot om lekker op te drinken. Maar het zou natuurlijk fantastisch zijn om de zomer alvast een beter onder de douche te ervaren. Daarom komt FA met een heerlijke Coconut Water Showergel. Deze kreeg ik opgestuurd en natuurlijk ben ik hem lekker gaan gebruiken. Ben je benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder!




Misschien wist je al wel dat kokos water eigenlijk ontzettend gezond is om te drinken, maar het is ook ontzettend goed voor je huid. 


De FA Coconut Water douchegel hydrateert de huid volop en voorkomt uitdroging. Daarnaast is de geur lekker fris en waan je je zo in een heerlijk warm land aan een parelwit strand. I love it!


Je voelt je als herboren als je deze verkwikkende showergel hebt gebruikt. Ik ben zelf nooit zo'n fan van kokos maar deze ruikt echt heerlijk fris met een vleugje kokos.


Ik ben ontzettend blij met deze showergel en ga hem zeker vaker gebruiken, heel erg lekker.

De prijs van deze showergel is €3,39.

Dit artikel is geschreven mede dankzij Henkel Beautycare BV. (advertorial)

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten