donderdag 14 januari 2016

Review: Sleek - Storm Palette


Hey,
Vandaag heb ik na wekenlang niets gepost te hebben, eindelijk weer een artikel voor jullie. Zoals ik jullie in mijn update ook al liet weten zou ik even kijken hoe het zou gaan met het schrijven van artikelen. Ik heb dit even gelaten voor wat het was, maar nu is het weer tijd om volop aan de slag te gaan. En ik begin het jaar met een review van een ontzettend mooi palette. Sleek is een heel erg bekend merk onder bloggers. Ik besloot afgelopen zaterdag nadat ik samen met mijn moeder had gesport even in Beuningen te gaan shoppen omdat we allebei wat dingen nodig hadden. Daar kwam ik de drogisterij "PAK" (klik hier voor hun facebook pagina) tegen, ze verkochten het merk "Sleek" en voordat ik het door had stond ik buiten met het Storm palette in mijn handen. Vandaag laat ik je weten wat ik van dit palette vind en ik kan je vertellen dat ik ontzettend enthousiast ben. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!



Laten we maar eens gaan kijken! 


Ik heb nog geen enkel product van Sleek omdat het dus bijna alleen maar online te bestellen is, ik heb er wel altijd veel goeds over gehoord dus ik was ontzettend benieuwd.


Zodra je het palette openmaakt zie je als eerste de namen van de kleuren die in het palette zitten. In het Storm palette zitten de kleuren: Sand Storm, Snow Storm, Calm Before The Storm, Thunder Storm, Perfect Storm, Firestorm, Dust Storm, Gathering Storm, Storm Cloud, Electric Storm, Eye Of The Storm en Blackout. Als ik de kleuren zo zie zijn ze echt al ontzettend gaaf!


Wauw! Ik ben dol op oogschaduw en heb al heel wat palettes in mijn collectie, maar toen ik dit palette in de winkel zag begon ik nog net niet te gillen. De kleuren zijn zó ontzettend mooi en er zitten matte -en shimmerkleuren tussen. Ik kon niet wachten om de kleuren te swatchen.

Laten we beginnen met de bovenste rij.


Op de bovenste rij zitten voornamelijk de lichte tinten. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig. De pigmentatie (de hoeveelheid kleur die een product afgeeft) is echt fantastisch!


De onderste rij bevat wat meer duistere donkere tinten, ik ben flabbergasted! Dit is echt topkwaliteit oogschaduw en ik kan niet wachten om de kleuren te combineren.


Ik denk niet dat ik jullie hoef te vertellen wat mijn eindoordeel is, ik denk dat jullie zelf ook wel op de foto's hebben gezien dat dit gewoon heel erg goed is. Het palette kostte maar €10,49 bij de "PAK" in Beuningen! Ik ben ontzettend blij dat ik dit heb gekocht en ga er lekker mee aan de slag, ik denk dat ik hier nog wel een FOTD (Face Of The Day) mee ga maken.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten