zondag 17 januari 2016

New In: Kiko - Lipstick & Eyeliner


Hey,
Ik ben dol op make-up en vooral op make-up uit het buitenland, zo kwam ik een jaar of twee geleden het merk "Kiko" tegen in Italië. Ik werd meteen verliefd op het merk en vooral op de sale. Ik kwam laatst in Eindhoven samen met mijn moeder en daar zag ik een "Kiko" winkel. Ik wilde graag nog een frisse, zomerse lipstick hebben (Ik weet het, dat is lekker op tijd maar ik heb er nu al zin in!). Die vond ik uiteindelijk en bij de kassa liet ik me ook nog een eyeliner aansmeren. Vandaag ga ik je laten zien hoe de producten eruit zien en vertel ik je wat ik er van vind. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!




Ik kocht dus een lipstick en een eyeliner en ik ben er zo ontzettend blij mee! Laten we snel gaan kijken!


De lipstick heeft een mooie smalle huls en is een beetje anders dan de meeste lipsticks omdat ie plat is. De eyeliner is wat dikker dan andere eyeliners die ik heb en heeft een goed puntje.


It's so pretty!


Ik heb nummer 804 meegenomen.


Dit is de kleur als ik hem swatch op mijn arm. Heel erg mooi met een sheer finish!


En dit is de kleur op mijn lippen, lekker fris maar toch natuurlijk. Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit van de lipstick en ik weet dat ik deze zeker veel ga dragen!


Dit is de "Daring Look Eye Marker", volgens het meisje bij de kassa een eyeliner die mooie dunne lijntjes kan maken en pikzwart is.


Zoals je ziet is dat ook het geval, je kunt mooie dunne lijntjes zetten, maar ook wat dikkere lijntjes. Ik heb de eyeliner al een paar keer gebruikt en ik ben er heel tevreden over.

Ik vind het echt tof dat ik weer twee mooie "Kiko" producten erbij heb. Heb jij wel eens iets van "Kiko" gekocht?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten