donderdag 21 januari 2016

FOTD: Sleek Storm Palette


Hey,
Vorige week liet ik jullie een review zien van het Storm Palette van "Sleek" en omdat ik zo onder de indruk was van de kwaliteit, heb ik vandaag een FOTD voor jullie. Ik heb gekozen voor een vrij natuurlijke look maar met dit palette is alles mogelijk, dat zal ik ook nog wel gaan delen denk ik. Ben je benieuwd naar de look en welke producten ik nog meer heb gebruikt? Lees dan snel verder!




Gezicht:
- Rimmel Stay Matte Liquid Mousse Foundation in 100 Ivory
- Essence All About Matt fixing powder
- Catrice Sun Glow Shimmering Bronzing Powder
- Essence Stay All Day concealer in 10 Natural Beige
- Essence I Love Stage eyeshadowbase


Ogen:
- Sleek Storm Palette
- Kiko Daring Look Eye Marker
- Maybelline The Colossal Go Extreme Leather Black Mascara
- L'oréal Paris Volume Million Lashes Waterproof Mascara
- HEMA wimperkruller


Lippen:
- Essence Lipliner 06 Satin Mauve
- Essence Lipstick in Cool Nude


Dit was de look die ik maakte met het "Sleek" Storm Palette. Ik ben er echt heel erg blij mee! Ben jij wel eens zo enthousiast geweest over een product?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten