donderdag 3 december 2015

Persoonlijke Update: November 2015 - Schoolstress, Auto's & Meer!


Hey,
Waarschijnlijk hebben jullie wel gemerkt dat ik een tijdje afwezig ben geweest zowel op mijn blog als op mijn youtube kanaal. Ik heb een hoop dingen moeten doen de afgelopen tijd voor school en daarom was het even wat rustiger dan normaal. Ik vertelde jullie in de video van maandag al dat ik even wat andere prioriteiten had, mocht je die video nog niet hebben gezien, klik dan even hier. Vandaag vertel ik je even wat meer over wat er in mijn leven speelt en waar ik me mee bezig houd. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder.




Zoals ik al zei ben ik nog steeds heel erg druk bezig met school, van 16 november tot en met 24 november heb ik toetsweek gehad en dat is ontzettend zwaar en spannend in het examenjaar. Alle toetsen tellen mee voor je examenlijst en het is veel leren. Daarom had ik even geen tijd voor andere dingen en heb ik me volledig gefocust op die toetsen. Ik heb een aantal fijne cijfers terug gekregen maar voor Engels (een 3,4), biologie (een 4,2), economie (een 3,3) en aardrijkskunde (4,8) waren de cijfers echt bagger. Ik ben hier wel heel erg van geschrokken omdat alles examenstof is en ik dit gewoon moet kunnen in mei. Daarom ga ik voor het eerst in mijn schoolperiode mijn herkansingen benutten (voor economie en biologie omdat de rest helaas niet herkansbaar is). Daarnaast moet ik met Engels aan de slag gaan, het was een leestoets en 55% van het examen Engels is lezen. Bij aardrijkskunde komt het denk ik wel goed en lag het onderwerp me gewoon niet zo. Op 10 december heb ik een grote Engels toets met woorden, daar ga ik natuurlijk even een goed cijfer voor halen, dat is gewoon leren. Op 11 december moet ik biologie en economie herkansen, daar moet ik me heel goed op voorbereiden. De week voor de vakantie moet ik een geschiedenis verslag af hebben en ik heb op 18 december een toets voor Duits met woorden. Het is allemaal heel erg veel en het wordt pittig, maar ik ga ervoor.

Ik heb ook nog het examen voor mijn autotheorie, dat is op 30 december. Ik heb dan dus nog tijd in de kerstvakantie om te kunnen leren. Ook ga ik nog werken in de kerstvakantie, ben ik jarig en vier ik feest met kerst en oud en nieuw. Het wordt een crazy maand!

Ik heb het ontzettend druk maar ik zal proberen om gewoon video's en artikelen te blijven maken. Als iets een keer niet lukt of niet op tijd online staat, dan weet je dus waarom.

Wat ga jij de komende maand doen?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

2 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel succes met alles, Nienke. Het komt allemaal wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen