donderdag 12 november 2015

New In: P2 Nagellak


Hey,
In de herfstvakantie ben ik gezellig met mijn moeder naar Oberhausen in Duitsland geweest. Hoewel ik daar eigenlijk al wel vaker ben geweest, was ik nog nooit in de Duitse drogisterij de DM geweest. Ik sleepte mijn moeder mee en werd helemaal gek van al deze mooie (en goedkope) beautyproducten. Een merk dat ik wel kende via andere blogs was het merk P2, ik zag er nagellak van en wilde er graag een paar kleuren van meenemen. Ben je benieuwd welke ik meenam en wat ik er van vind? Lees dan snel verder.




De kleuren die ik meenam is 622 remember me, 500 eternal en 333 be my guy. Ik vond het lichtblauwe kleurtje zo leuk omdat het echt babyblauw is en niet mintgroen, zoiets had ik nog niet. De zwarte kleur zag er heel goed uit en ik had mijn zwarte lak van de HEMA net opgemaakt. De donkerblauwe met glitters ziet er ontzettend gaaf uit en ik had nog geen donkerblauwe nagellak. Laten we naar de swatches gaan kijken, die heb ik dit keer op een nagelwiel gedaan.


De dekking van de nagelakken is echt perfect, ik heb overal twee laagjes van aangebracht en je ziet werkelijk niks meer van het nagelwiel. De lak is mooi dun en droogt snel. Het is dus heel fijn om aan te brengen en werkt verder prima. Ik heb de nagellak ook al op mijn eigen nagels geprobeerd, dat gaf hetzelfde mooie effect.


Ik ben dus tevreden over de nagellak en zal de volgende keer dat ik in Duitsland ben zeker nog wat meer kleuren kopen, want er was nog veel meer leuks van dit merk!

Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten, de lakken kosten namelijk €1,55 per stuk en er zit een grote hoeveelheid van acht milliliter in de flesjes. Helemaal geweldig dus! Ga jij binnenkort nog naar Duitsland om te shoppen?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten