zondag 15 november 2015

1 Look, 4 Lipsticks...


Hey,
Ik houd van variatie, ik draag niet graag elke dag dezelfde make-up en variëren met lipstick vind ik het allerleukste om te doen. Maar ik wil jullie ook graag laten zien dat je met een lipstick alleen, je look al helemaal kunt veranderen. Daarom heb ik in het artikel van vandaag een neutrale make-up look gekozen en daarbij vier verschillende lipsticks gebruikt, zo kun je zien wat een lipstick met je gezicht kan doen. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!



Laten we de lipsticks eerst eens even gaan bekijken.


Van links naar rechts: Essence 04 ON THE CATWALK!, Essence 05 COOL NUDE (mijn lievelingskleur), Rimmel London 016 HEART BREAKER, Bourjois 19 Brun rosé (ook een groot favoriet).


Essence 04 ON THE CATWALK! zorgt ervoor dat de roodheid in mijn gezicht wel zichtbaar is, maar niet heel storend. De kleur neigt naar bruinrood en zorgt ervoor dat ik warmte uitstraal. Deze kleur zou je prima overdag kunnen dragen, maar is ook mooi voor bijzondere gelegenheden. 


Dit is Essence 05 COOL NUDE, je ziet dat mijn gezicht hier heel mooi rustig van wordt en dat de aandacht naar mijn ogen gaat. Toch ziet dit er netjes en verzorgd uit. Dat is dus heel geschikt voor iedere dag.


Rimmel Londen 016 HEART BREAKER zorgt er ook voor dat de roodheid in mijn gezicht iets meer opvalt, ook krijg je een iets spannendere uitstraling door het felle rood/roze in de lipstick. Je kunt deze lipstick het beste dragen naar een feestje, date of familiediner.


Bourjois Brun rosé zorgt ervoor dat mijn huid rustig blijft, contouren worden geaccentueerd en het geeft best wel een vampy effect. Toch ziet het er classy en sophisticated uit. Geschikt voor overdag, maar ook voor bijzondere gelegenheden. 

Ik hoop dat je nu een beetje een beter idee krijgt van wat een lipstick alleen al met je gezicht kan doen, ik wil in dit artikel niet duidelijk maken dat een bepaalde lipstick "fout" is om te dragen, maar ik wil laten zien wat de mogelijkheden zijn. Natuurlijk zijn er geen regels en mag je doen wat jij wilt.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke








Geen opmerkingen:

Een reactie posten