zondag 1 november 2015

New In: Action Shoppings!


Hey,
Ik ben dol op de Action, ik ben daarom ook blij dat er tegenwoordig geen Action meer bij ons in het dorp zit. Dan zou ik er namelijk veel te veel dingen kopen die ik niet echt nodig heb. Maar afgelopen vakantie bedacht ik me dat het wel leuk was om lekker even de fiets te pakken naar Beneden-Leeuwen, daar zit namelijk een behoorlijk grote Action. Het was prachtig weer en ik fietste er in een half uurtje naar toe samen met mijn moeder. Natuurlijk kocht ik wat dingen, en die laat ik je vandaag zien! Een minishoplogje dus! Benieuwd? Lees dan snel verder!




Voor school gebruik ik heel veel snelhechters en ze waren bijna op, dus nam ik deze toffe roze mee. Er zitten acht snelhechters in een verpakking, dus dat is behoorlijk wat. Hiervan heb ik geen prijs want mijn moeder betaalde deze voor mijn omdat het voor school is.


Ook dit collegeblok kocht ik voor school om samenvattingen en planningen in te maken. Hiervan heb ik dus ook geen prijs.


Deze decoratiestof nam ik mee om foto's en video's mee te maken. Zo heb ik een mooie achtergrond om voornamelijk op te fotograferen. Deze kostten €1,79 per stuk.


Mijn lijmstiften waren op en omdat ik die dingen toch vaker gebruik dan dat ik denk, heb ik maar een nieuwe gehaald. Ook deze is voor school en ik weet dus niet hoeveel het kostte.


Ik zag deze heerlijke maskertjes van Montagne Jeunesse in Cucumber/Honey Cream en Dead Sea/Damask Rose. Ze kostten €0,89 per stuk.


Ik kocht deze nagelstickers, ik heb twee keer die met de pauwenveren en katten, ik nam die andere mee vanwege de bloemetjes. Ze kostten €0,69 per stuk.

Dat was alles wat ik bij de Action kocht. Wat koop jij allemaal bij de Action?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten