donderdag 29 oktober 2015

Review: Maybelline - The Nudes Palette


Hey,
Ik ben heel erg gek op oogschaduw, hoewel ik dol ben op mijn quattro van Rimmel London, sta ik ook altijd open voor nieuwe palettes met nieuwe kleuren. Zo was ik ook ontzettend benieuwd naar het "The Nudes" palette van Maybelline, na een lange woensdag op school kwam ik thuis en stond er op mijn plek aan tafel een palette met een lekker sopje erbij. Mijn moeder had het palette met 40% korting bij de Trekpleister gekocht! Zo lief! Vandaag een review over dit palette, ben je benieuwd? Lees dan snel verder!



Laten we dit prachtige palette maar snel gaan bekijken!


Er zitten twaalf hele mooie kleuren in dit palette. Zoals je op het eerste gezicht al kunt zien zitten er koele en warme tinten in, iets wat ik heel erg leuk vind maar wat het wel iets lastiger maakt om de juiste kleuren te combineren.

Swatches!


Dit is de bovenste rij uit het palette, wat me meteen opviel is dat de matte kleuren wat korrelig zijn, dat is wel een minpunt. Verder heb ik op de pigmentatie en de substantie van de kleuren geen commentaar en ziet dat er eigenlijk heel goed uit.


In de onderste rij zitten wat mij betreft de mooiste kleuren, deze zijn ook wat donkerder waardoor de pigmentatie beter lijkt. Deze is echter net zo goed als in de bovenste rij. Ook hier zie je weer dat sommige kleuren wat korrelig zijn.

De oogschaduws lijken dus prima te werken, het enige nadeel vind ik dat je echt heel weinig moet aanbrengen. Anders wordt de look al snel te donker, ook is het korrelige heel vervelend, heel mijn wangen zaten onder toen ik een look probeerde te maken. Over het resultaat van die look was ik dan wel weer heel erg tevreden, het zag er prachtig uit! Zorg dus dat je niet teveel in een keer aanbrengt en dat je je kwast goed aftikt voordat je de oogschaduw aanbrengt.


Dit was mijn review van dit palette, ik hoop dat je er wat aan gehad hebt!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten