donderdag 27 augustus 2015

Marianne's Nails & Beautycare: Nail Art!


Hey,
Toen ik een jaar of tien was ontdekte ik nagellak en ging ik ermee aan de slag, natuurlijk kom je dan ook geweldige nail art tegen en ik heb ook heel wat geprobeerd. Helaas mislukte het bij mij negen van de tien keer en werd het geen succes. Toen ik een paar maanden geleden met Marianne van Marianne's Nails & Beautycare in contact kwam zag ik dat zij behoorlijk wat toffe dingen met nail art heeft gedaan/doet, daar wilden wij je graag wat meer van laten zien! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!



Marianne maakt ontzettend toffe dingen en experimenteert heel vaak, nail art kan eigenlijk op elke nagel gemaakt worden en kan variëren van heel ingewikkeld tot vrij simpel, ik vind het in ieder geval heel erg tof!


Bovenin zie je wat designs die ze een tijdje geleden al maakte, zoals je ziet is er veel mogelijk met kleuren, patronen, stenen en glitters.




Steentjes, glitters en nog veel meer glitters. Hoe leuk is dit om te doen voor een feestje, de kerst of gewoon omdat je eens zin hebt in wat anders?


Hier zie je nog wat andere designs die ook allemaal heel verschillend zijn. Hier zie je ook duidelijk dat je hele drukke designs kunt maken met veel details, of wat simpelere dingen. Natuurlijk hoef je niet alle nagels met nail art te doen maar kun je ook maar een vinger doen, dan valt het ook veel meer op.



Marianne maakt ook veel nail art met details van glitterlak, het merk 'Golden Rose' heeft prachtige glitterlak in heel veel verschillende kleuren. Je ziet hier maar een aantal van die kleuren, het is echt een glitterhemel in Marianne's salon!



Ook kun je met alleen nagellak werken, voor dit artikel heeft Marianne deze leuke designs gemaakt met allemaal stippeltjes, eentje heeft ze wel met steentjes beplakt, zo zie je een beetje het verschil.


Ook heeft Marianne verschillende stripers in toffe kleuren om mooie dunne lijntjes mee te kunnen zetten.


Er zijn ook genoeg lakjes van verschillende merken om het gewenste resultaat mee te bereiken. Er is echt alles mogelijk!

Dit was ons artikel over nail art, dit was meer een artikel om een beetje een beeld te geven van wat allemaal mogelijk is in de salon, mocht je nog specifieke vragen hebben dan kun je die stellen hieronder in de reacties.

Natuurlijk wil ik je nog even wijzen op wat Marianne allemaal doet:
Gel nagels
Fiber-Gel nagels
Acryl nagels
Manicure
Handmassage
Probleem nagels
Nagel bijters

Contactgegevens:

KvK: 63340275

En stuur een mailtje als je de maandelijkse nieuwsbrief wilt ontvangen om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes rondom de salon! Het is heel erg leuk en zeer vermakelijk om te lezen!


Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten