zondag 30 augustus 2015

Acryl Nagels - Marianne's Nails & Beautycare


Hey,
Voordat ik op vakantie ging moest ik nog wat foto's voor het artikel van afgelopen donderdag nemen en ging Marianne mijn nagels doen, ik koos na lang twijfelen voor een soort nagels waar ik altijd een beetje bang voor was, omdat het niet geweldig goed voor je nagels is. Toen ik de nagels van Marianne zag en vroeg wat voor nagels het waren, wist ik het zeker. Ik nam acryl nagels! Inmiddels heeft Marianne de acryl verwijderd en mijn eigen nagels gelakt, maar toch wilde ik jullie mijn verrassend positieve mening geven over deze nagels. Ze zien er wel fancy uit vind je niet?




Ik nam dus acrylnagels, iets waar ik dus altijd een beetje bang voor was omdat het best wel chemisch is en nogal slecht voor je nagels. 

Marianne heeft dit keer geen tips gebruikt om mijn nagels te verlengen maar ze heeft ze ietwat verlengd met sjablonen, ik vind dat echt heel erg mooi en het is keihard dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Ik koos een kleur en liet Marianne haar gang gaan met het design van mijn nagels, ik vond het er ontzettend leuk uit zien en heb echt dagen lang naar mijn prachtige nagels zitten kijken. Zoals je ziet heeft ze op mijn duim en wijsvinger een randje gemaakt met de roze kleur en die met zilveren glitter bestippelt. De wijs -en ringvinger zijn gewoon egaal roze. En de middelvinger is mooi met zilveren glitters. Ik vind het echt heel erg leuk.

De acrylnagels zijn me ontzettend meegevallen, het is fijn dat ze ontzettend hard zijn en je moet er natuurlijk even aan wennen dat je nagels wat langer zijn maar voor de rest had ik er geen last van. Ook kwamen mijn nagels helemaal niet slecht onder de acrylnagels vandaan, ik heb best veel hardcore activiteiten op vakantie gedaan en er waren drie nagels ingescheurd. Ook is er na drie weken één nagel afgebroken tijdens canyoning. Later lieten er twee nagels vanzelf los. Marianne zei dat het haar nog meeviel hoeveel er af waren.

In totaal hebben de acrylnagels er 4 weken op gezeten, toen waren er dus wel al drie nagels af. Een set acrylnagels kost €25,00 in de salon van Marianne.


Al met al ben ik heel blij geweest met mijn acrylnagels, wat ik nu op mijn nagels heb zal ik natuurlijk nog even in een blogpost laten zien. 

Dit was dus even een kort artikeltje over mijn nagels, ik hoop dat je het leuk vond en tot de volgende keer! Ennuuh, de foto's in dit artikel zijn allemaal in la France gemaakt, wiehoe ik mis het lekkere weer zo erg!

Natuurlijk wil ik je nog even wijzen op wat Marianne allemaal doet:
Gel nagels
Fiber-Gel nagels
Acryl nagels
Manicure
Handmassage
Probleem nagels
Nagel bijters
Contactgegevens:

 KvK: 63340275

En stuur een mailtje als je de maandelijkse nieuwsbrief wilt ontvangen om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes rondom de salon! Het is heel erg leuk en zeer vermakelijk om te lezen!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten