zondag 5 juli 2015

SOTL: Juni - 2015


Hey,
De maand is weer voorbij en het was me er eentje, ik moet bekennen dat ik mezelf nog wel eens voorbij loop, maar afgelopen maand holde ik achter de feiten aan. Ondanks dat ik enorm veel onrust in mijn hoofd had, heb ik ook heel veel leuke en gezellige dingen gedaan. Ik kreeg prachtige nagels, knuffelde de katten en genoot van de hittegolf (die momenteel nog steeds mijn leven overheerst, man wat is het heet!) Ben je benieuwd naar wat ik allemaal heb gedaan? Lees dan snel verder!




 Pip lag heerlijk te slapen op de buik van mijn vader, zo lag ik vroeger dus ook te slapen volgens mijn moeder.


 Ik spaar muntstukken van vijf cent en laatst leek het me leuk om ze eens te tellen. In totaal was het €8,81.
 

Ik zag op het youtube kanaal van Laura Ponticorvo een hele toffe rugzak die ze kocht bij primark, ik heb m nog niet gehaald maar ik zit er wel over na te denken. Zo leuk!
 

 Ook kocht ik een fotolijst erbij omdat ik meer foto's had dan dat ik lijst had, het ziet er nu een stuk gezelliger uit in mijn kamer.
 

 Lekker bloggen...
 

Ik was heel trots op mijn to-do lijstje van een dag in de week, dat is functioneel en het ziet er gezellig uit.
 

Ik ben negentien juni zestien en een half geworden en ben dus aan mijn autotheorie begonnen, ik kreeg wat uitleg over hoe alles zit en ik ga in de zomervakantie beginnen met het leren ervan, ik heb er zoveel zin in!
 

 Ananda zat model bij de video die ik samen met Marianne maakte (klik hier om die te zien), ik vind dat het eindresultaat wel erg mooi is geworden. Haar nagels waren wel echt ontzettend lang en dat was best komisch af en toe.
 

Onderweg naar de stad met mama, ik droeg mij favoriete vest in combinatie met mijn favoriete sjaal. Het was een gezellig dagje.
 

Knuffelen met Woezel, heel vervelend...
 

 En lekker video's bewerken als een malle omdat de proefwerkweek bijna begint.
 

Dineren met Pip.
 

 Mijn nagels na ongeveer twee weken. Ziet er nog mooi uit toch?
 

 Werken in de tuin op de eerste zonnige dag van deze maand. I love it!
 

 Lekker naar de tandarts, dan moet je om kwart voor zeven opstaan omdat je dan een afspraak hebt om vervolgens nog een half uur te wachten. Ik haat het.
 

 Ik maakte een foto van mijn vier lipsticks van essence, ik vind de kleuren van het merk echt heel erg tof en ze werken fijn!
 

 Leren voor de proefwerkweek in de hitte, gelukkig lag Pip aan mijn voeten om me mentaal te steunen.
 

Maatschappijleer leren!
 

 Mooie roosjes van oma!
 

 En weer leren, dit keer voor biologie. Ja mijn leven was niet zo spannend de afgelopen maand, maar ik moet alleen morgen en dinsdag nog toetsen maken.
 

Ik was echt heel erg trots op mij en mijn vriendinnen, we hadden allemaal zonnebrand bij en we hebben ons goed ingesmeerd. Yes!

Dit was dan alweer de ShotsOfThatLife van de maand juni, ik ben heel erg blij dat ik straks vakantie heb en ga er lekker van genieten. Wat heb jij de afgelopen maand allemaal gedaan?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten