donderdag 2 juli 2015

Gastartikel: Elinnee94 - Spijkerblouse Combineren


Het is weer tijd voor een artikel van mij, Eline. Vandaag laat ik jullie zien hoe je een spijkerblouse kunt combineren.
Een spijkerblouse is (volgens de experts) echt een must in je kledingkast. Maar hoe combineer je hem eigenlijk? 




Zelf heb ik een spijkerblouse die niet zo basic is, ik kocht hem ongeveer een jaar geleden. Ik was met mijn beste vriendin aan het shoppen in Eindhoven en het werd toch wat fris, ik zo slim als ik ben was mijn jas vergeten en moest op zoek naar een vestje. Bij de Only zag ik dit spijkerblouseje hangen, er was een 1+1 gratis actie dus kocht ik meteen nog een andere leuke blouse.


Deze blouse is licht van kleur en heeft leuke details, ik vind het een beetje cowboyachtig. Me likes ♥
 
~ Stoer.

 
Deze outfit vind ik zelf een beetje richting ‘rock’ nijgen. Iets wat ik altijd wel een beetje laat terug komen in mijn kledingstijl. Vrouwelijk, toch stoer. 



Het blouseje dient hier meer als jas, het rokje maakt het wat vrouwelijker (maar de details daarin maken het wat stoerder), de rode maillot en schoenen maken het wat stoerder.

~ Sportief


Deze outfit heeft ook weer iets stoers in zich, maar zelf zou ik het meer omschrijven als sportief.




De schoenen zorgen er misschien wel het meest voor dat ik deze outfit sportief vind. Om de short te combineren met een legging is echt iets typisch mij, misschien dat stukje rock, maar ook vind ik het echt iets sportiefs hebben. Dit shirtje maakt het geheel wat vrolijker door de zomerse kleuren. 
 

~ Girly


 

Om een outfit wat stoerder te maken, is de spijkerblouse natuurlijk ideaal. Het liefst zou ik hier nog hakken bij aan doen, maar ik ging die dag op pad en met een gymp kan deze outfit ook prima. Eigenlijk past iedere schoen hierbij.


Dit jurkje is lekker girly door de madeliefjes. Het lijkt net een rok met een top, maar is een jurkje. Het tulpenmodel van het rokje maakt het misschien een beetje bloot, maar hĆ©. 

~  Extravagant

 
Extravagant is een uitgesproken kledingstijl. Vaak wordt deze gezien met veel kleur, maar het blijft lastig deze uit te leggen. Zelf vind ik het prettig om met richting deze stijl te kleden. Spijker in combinatie met leer, wat ik op deze foto draag, kwam ik bij toeval tegen. Ik ben er dol op en in deze outfit draag ik dus de spijkerblouse als top. Doordat de spijkerblouse de soort cowboy-details heeft, vond ik het leuk om de cowboy-look er een beetje in te houden met de franjes in dit leren jasje.
 Ik vind het wel stoer om dan uit te pakken met de broek. Ik vind dat ik best mooie benen heb, dus ging ik voor een broek met print. Deze broek is echt pure liefde voor mij. Het hoedje dat ik erbij heb gekozen is ook een eigen stijl.
De lekker felle roze lipstick die ik draag, maakt het net wat zomers.

Ik vind dat mode persoonlijk is en niemand dat kan afkeuren. Het is leuk om te experimenteren met kleur, stof en textuur. Het is gewoon eigenheid.
Wat je leuk vind om te dragen zegt vaak iets over je persoonlijkheid. Zo houd ik er vaak van stijlen te combineren. 

Ik ben geen modepopje of fashionista. Sterker nog zodra mijn moeder het woord “mode” in de mond neemt lopen de rillingen over mijn lijf, ik denk dat ik allergisch ben voor dat woord.

Ik hoop dat jullie het gast artikel leuk vinden en ook hoop ik dat jullie er iets aan hebben gehad. Neem gerust eens een kijkje op mijn blog http://elinnee94.blogspot.com en reacties zijn altijd welkom.

Zou jij jou kledingstijl kunnen omschrijven? Laat het achter bij de reacties!
Liefs,
Eline ♥


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten