zondag 28 juni 2015

Review: Sinful Colors Nagellak


Hey,
Ik weet het, ik ben nagellakverslaafd, maar ik wordt gewoon oprecht heel blij van die kleine potjes met een soort van magische vloeistof erin. Het is een drang, iets wat ik minimaal een keer per week moet doen, en dat is mijn nagels lakken. Toen ik laatst in een wat groter filiaal van kruidvat was zag ik een merk staan waar ik al wel eens van had gehoord, maar waarvan ik nog nooit iets had gekocht. Ik heb het over het merk 'Sinful Colors', een heel tof merk waarvan de kwaliteit ook goed zou moeten zijn. Let's try it!





Ik koos voor de kleuren 961 Fig en 108 Thimbleberry, een mooie paarse kleur met een lichte shimmer en een compleet matte koraalkleur. 

Natuurlijk zijn jullie nu benieuwd wat ik van de lakjes vind, laten we snel naar de swatches gaan kijken!


961 Fig
Dit is een mooie paarse kleur met een lichte shimmer, ik heb hier twee laagjes aangebracht om ervoor te zorgen dat de lak volledig dekt.

108 Thimbleberry
Ooh wat ben ik toch dol op koraalkleurig nagellak, ook deze kleur is fantastisch. De lak is volledig matte en dekt heel goed met twee laagjes.

Ik ben heel enthousiast over de nagellak van 'Sinful Colors'. Ze dekken beide goed en smeren gemakkelijk uit over de nagel. Ook de kwastjes zijn heel fijn in gebruik en zorgen ervoor dat je je nagel met een beweging kunt lakken. Ik ben tevreden!

De lakken kosten €1,99 per stuk bij het kruidvat.

Heb jij wel eens nagellak van 'Sinful Colors' gebruikt en wat vond je ervan?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten