zaterdag 13 juni 2015

Kleine Update: Nieuwe tijden!

Hey,
Vandaag heb ik een kleine update voor jullie, het is op het moment namelijk een beetje chaos in mijn hoofd. Ik heb afgelopen donderdag geen artikel geplaatst en er zijn verschillende redenen daarvoor. Ik heb het namelijk ontzettend druk met school en allerlei andere leuke dingen voor mijn blog. Daarom zal ik mijn leven een beetje moeten gaan aanpassen aan de drukte. Ik heb daarom besloten dat ik mijn artikelen pas om 12 uur 's middags ga plaatsen en niet meer om 6 uur 's ochtends. Het was voor mij te lastig om het allemaal op tijd voor elkaar te krijgen en ik wil dat er een vaste tijd is, maar als die tijd voor mij niet haalbaar is kan ik het beter anders doen. De video op maandag zal wel gewoon om 6 uur 's morgens online komen op mijn youtube-kanaal en later ook op mijn blog, zoals ik dat altijd doe. Ik hoop dat ik jullie zo weer een beetje op de hoogte heb gebracht. Ik ga er weer vol tegenaan en je kunt toffe dingen verwachten de komende tijd!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten