zondag 14 juni 2015

Fiber-Gel Nagels - Marianne's Nails & Handcare


Hey,
Natuurlijk weten jullie allang dat ik gek ben op nagels en alles wat daarmee te maken heeft. Ik heb dan ook al veel dingen geprobeerd, van verschillende soorten producten van verschillende merken. In de wereld van de mogelijkheden van de nagelsalon ben ik nog nooit gedoken. Tot op vandaag. Ik kwam in contact met een superleuke meid die vol passie een nagelsalon is begonnen. Ik heb het over Marianne van Marianne's Nails & Handcare. Ze heeft nagelstyling al heel lang als hobby en is sinds kort officieel een eigen salon begonnen. Ze heeft de opleiding 'Alround Nagelstyliste' gedaan en ze weet dus waar ze over praat. Over haar en haar salon zullen jullie de komende weken nog meer te weten komen. We gaan namelijk een samenwerking starten. Hoe en wat, dat horen jullie binnenkort! Voor nu heb ik mijn nagels al laten doen en ik ben er ontzettend blij mee. Vandaag vertel ik je wat voor nagels ik heb en wat ik er van vind. Benieuwd? Lees dan snel verder!




Ik heb gekozen voor Fiber-Gel nagels, dat is gel, maar dan een stuk dunner dan gewone gel en acryl. Ook heeft Marianne mijn nagels verlengd met tips. Het fijne weet ik er natuurlijk niet van, maar je kunt altijd contact opnemen met Marianne als je geïnteresseerd bent. Ik vermeld aan het einde van dit artikel al haar contactgegevens. 

Ik wilde graag ook een kleurtje van gellak en koos voor deze prachtige fuchsia kleur. Marianne heeft prachtige kleuren en als je van tevoren aangeeft dat je een bepaalde kleur wilt, dan zorgt ze dat ze het in huis heeft.

Het was ontzettend wennen om zulke lange nagels te hebben, in het begin kon ik er helemaal niks mee. Vooral met het typen op mijn mobiel heb ik nog moeite. Maar het begint langzaam te wennen, verder merk je er weinig van dat er iets op je nagels zit en het ziet er heel natuurlijk uit. Ik ben er heel tevreden over!


Binnenkort hoor je dus meer over de samenwerking tussen Marianne en mij, maar dat zal vanzelf allemaal wel duidelijk worden.

Wat Marianne doet:
Gel nagels
Fiber-Gel nagels
Acryl nagels
Manicure
Handmassage
Probleem nagels
Nagel bijters

Contactgegevens van Marianne:
KvK: 63340275

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke
 


2 opmerkingen: