zondag 10 mei 2015

Top 5: Favoriete Nagellak


Hey,
Ik lak al vanaf dat ik acht ben mijn nagels en het is een soort verslaving, ik kan ongeveer één week zonder nagellak en dan voel ik die drang alweer om ze te lakken. Door de jaren heen heb ik behoorlijk wat kleuren geprobeerd en vandaag laat ik je mijn top vijf favoriete lakken ooit zien, de echte toppers dus! Benieuwd? Lees dan snel verder!



Ik wil je voordat ik begin even laten weten dat ik heel vaak foto's van mijn nagellak post op Instagram, mocht je me willen volgen daar dan kun je onderaan dit artikel een link vinden van mijn Instagram. Ik heet gewoon 'lifetalktogether'.

Laten we dan nu beginnen met de nagellak!


1. HEMA - 824: Ik draag het liefst rood op mijn nagels, het is eigenlijk bijna nooit ongepast en staat gewoon heel erg mooi en vrouwelijk. Ik ben altijd op zoek naar een mooie rode lak en omdat de rode lak best hard gaat (omdat ik het vaak gebruik) test ik steeds andere merken, op het moment is dat die van HEMA en dat bevalt me eigenlijk heel erg goed!


2. Rimmel London 60 Seconds - 430 Coralicious: Ik vind koraal een hele mooie kleur, ook voor op mijn nagels. Deze lak van Rimmel is gewoon echt precies de goede kleur en de lak zelf is ook nog eens heel erg fijn! Deze gebruik ik vaak zowel op mijn teennagels als op mijn handnagels, I love it!


3. O.P.I Nail Lacquer - Suzi Says Feng Shui: Naast de rode tinten vind ik blauw een hele mooie kleur voor op mijn nagels, deze kreeg ik ooit bij een nagelverzorgingscursus bij de DA. Ik vind het een mooie lak en ja, O.P.I lakt gewoon echt geweldig!


4. Essence Colour & Go - 175 be berry now!: Natuurlijk moet er een lakje van Essence in mijn top vijf zitten. Dit is een hele mooie paarse/aubergine kleur die werkelijk overal bij staat. De finish is niet bijzonder, maar daar houd ik eigenlijk wel van. Ik ben gewoon heel tevreden over de lakjes van Essence.


5. Catrice Ultimate Nail Lacquer - 875 It's All I Can Blue: Dit is een lakje dat ik wat minder vaak pak, omdat het een hele felle lak is en dat niet overal gepast is (kantoor, etentjes etc.). Wel vind ik het een hele mooie kleur die heel fris en vrolijk staat op je nagels. Vooral een favoriet voor in de zomer!

Dat was alweer mijn top 5 van mijn favoriete nagellak. Heb jij favoriete nagellak die je steeds opnieuw weer aanbrengt?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten