donderdag 7 mei 2015

Review: Action Palette


Hey,
De palettes met veel kleuren in verschillende prijsklassen vallen overal uit de lucht, het naked -en w7 palette is niet aan te slepen. Dat begon action ook door te krijgen en ik spotte laatst een prachtig palette met verschillende kleuren en tinten. Ik nam het mee naar huis om te reviewen voor mijn blog, ben jij benieuwd naar dat palette? Lees dan snel verder!




Het palette kost €2,50 en bevat achtentwintig kleuren. De oogschaduws lijken allemaal een lichte shimmer te hebben, ik vind het wel jammer dat er dus niet een helemaal matte kleur bij zit, dat is vaak wel mooi om een complete look mee te maken.


Van links naar rechts worden de kleuren steeds donkerder, de veelzijdigheid van kleuren in dit palette vind ik heel erg leuk, zo kun je met één palette heel veel kanten op. Ik had helaas wel moeite met de verschillende tinten, maar dat zie je later nog terugkomen.


De bovenste rij van het palette viel me eigenlijk een beetje tegen, ik heb echt een lichte huid en alle kleuren zouden dus duidelijk te zien moeten zijn, maar sommige kleuren vallen bijna helemaal weg. Vooral de tweede, derde, zevende en elfde kleur zijn heel onduidelijk. De donkere kleuren zijn nog wel oké, maar ook over de pigmentatie daarvan ben ik niet heel enthousiast.


De onderste rij is duidelijk beter van kwaliteit als je het mij vraagt, de kleuren zijn helderder en beter van pigmentatie. Wel zitten er in de onderste rij wat minder lichte kleuren. Laten we gaan kijken naar wat voor look ik heb gemaakt.


Het was lastig om de kleuren duidelijk naar voren te kunnen brengen en ervoor te zorgen dat je verschil in kleur zag. Je ziet voornamelijk een bruine tint, terwijl ik toch wel een stuk of zeven kleuren heb aangebracht. De oogschaduw verdeeld niet mooi, niet zonder oogschaduwbasis en niet met oogschaduwbasis, is kruimelig en is niet prettig om mee te werken. Het leek zo mooi, maar het  valt me een beetje tegen.


De conclusie is dus dat dit palette er eigenlijk heel tof uitziet en het idee heel goed is, maar dat de uitvoering wat minder is. Jammer! Wel moet ik zeggen dat ik sommige kleuren echt mooi vind en dat ik die in combinatie met andere kleuren (uit andere palettes) wel fijn vind werken, maar meer dan twee kleuren uit dit palette in een look geven een teleurstellend eindresultaat als je het mij vraagt. En uiteindelijk is het wel de bedoeling dat je met dit palette een volledige look kunt maken, dat gaat dus niet.

Ondanks dat ik dus niet heel positief ben over dit palette, hoop ik dat je alsnog wat aan mijn review hebt gehad!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten