maandag 18 mei 2015

GEEN VIDEO'S OF ARTIKELEN DEZE WEEK!

Hey,
Ik wil jullie even mededelen dat er deze hele week geen video's of artikelen online komen, doordat ik me te ziek en moe voel om iets voor jullie klaar te zetten. Ik ben afgelopen week naar Oostenrijk geweest en voelde me daarna te beroerd om iets te kunnen doen. Vanaf volgende week sta ik gewoon weer voor jullie klaar, maar voor nu pak ik even een weekje rust. Ik hoop dat je dat begrijpt!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten