donderdag 16 april 2015

Snelle Tip: Ringen Nagellakken


Hey,
Ik ben dol op ringen, en niet alleen op mooie echt zilveren of gouden ringen, maar ook op ringen die niet gemaakt zijn van echt zilver of goud. Wat vaak een nadeel is bij dit soort ringen is, dat de ring na een tijdje begint te verkleuren en soms zelfs je vingers groen maakt. Dat willen we natuurlijk voorkomen! En daarom heb ik vandaag een snelle tip om je nep ringen langer mooi te houden. Benieuwd? Lees dan snel verder!



Wat heb je hiervoor nodig?


- Een dikke longlasting topcoat
- Ringen van nep zilver of goud


Met de topcoat breng je een behoorlijk dikke laag aan over de ring, let hierbij vooral op de binnenkant. Deze is namelijk direct met je vinger verbonden en zal dus het snelste verkleuren. Ik had ook een steen op mijn ring zitten, deze steen is ook nep en daarom lak ik deze ook goed met de topcoat. Breng nadat je de eerste laag tien minuten hebt laten drogen een tweede laag aan. Zorg ervoor dat deze iets dunner is dan de vorige.


Laat dit zeker 12 uur drogen, dan zijn je ringen klaar om ze te gaan dragen. Ik raad je aan om de ringen meteen te lakken zodra je ze koopt. Maar zoals je ziet heb ik de linker ring al heel lang en nog nooit gelakt.

Met dit trucje blijven ook je nep ringen langer mooi en heb je er meer plezier van. Ik hoop dat je er wat aan gehad hebt. Kende jij dit trucje al?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten