zondag 19 april 2015

4 Producten... 1 Look!


Hey,
Geef toe, we hebben altijd haast. Er zijn maar weinig momenten waarop wij even lekker rustig onze make-up kunnen doen. Verder hebben we ook niet veel geld om enorm veel producten te kopen met verschillende functies waardoor je make-up nog mooier word. Maar wist je dat je met weinig make-upproducten ook al een hele mooie verzorgde look kunt krijgen die toch helemaal compleet is? Ik laat je vandaag zien dat je met maar liefst 4 producten een volledige look kunt maken.




De producten die ik heb gebruikt:
- Maybelline - The Rocket Volum' Express Mascara
- Catrice - Eyebrow Set
- Essence - Stay All Day Concealer in 20 Soft Beige
- Bourjois - Contour Clubbing Oogpotlood in 50 Loving Green

Laten we beginnen met de look!


Ik breng de concealer aan op de plekjes waar dat nodig is (onder mijn ogen en op rode plekjes). Ook breng ik de concealer aan op mijn oogleden, omdat we niet veel producten willen gebruiken functioneert de concealer tegelijkertijd ook als oogschaduwbasis zodat alles wat je op je ogen gebruikt beter blijft zitten gedurende de dag.


Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik het doosje van Catrice, om mijn wenkbrauwen door te borstelen gebruik ik een borsteltje van Ecotools en ook het kwastje waarmee ik de poeder ga aanbrengen is van Ecotools.


Nadat je dit hebt gedaan zien je wenkbrauwen er een stuk mooier uit. Ik weet dat veel vrouwen hun wenkbrauwen niet bijwerken, maar ik vind het zo belangrijk, het maakt het totaalplaatje af en geeft je gezicht karakter. Ik borstel mijn wenkbrauwen goed uit als ik de poeder heb aangebracht zodat het niet te hard wordt.


Op de wimperrand aan de bovenkant breng ik een mooi lijntje van het zeegroene oogpotlood aan, zo heb je niet veel oogmake-up nodig om toch een mooie, frisse look te maken. Ook breng ik voldoende mascara aan zodat mijn ogen net wat opener en sprekender lijken.


En dat is dan de totale look, je zou nog iets van lipstick toe kunnen voegen die je meteen ook als blush kunt gebruiken, maar ik had mezelf voorgenomen om maar vier producten te gebruiken dus dan moet je keuzes maken. Maar zo zie je dus dat je met weinig producten (en een vrij laag budget) toch een complete look kunt maken. Gebruik jij ook wel eens zo weinig mogelijk make-up?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten