donderdag 23 april 2015

FOTD: Koningsdag 2015


Hey,
Komende maandag is het Koningsdag en nadat je afgelopen maandag al een lookbook voorbij zag komen heb ik vandaag een FOTD (FaceOfTheDay) voor jullie met dit thema. Het is een gewaagde look maar ik vind het heel erg tof, ik hoop dat jullie dat ook vinden! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!



Laten we beginnen met de producten die ik heb gebruikt.


Producten:
- Make-upstudio - Oogschaduws in 406 (blauw) en 107 (wit) (klik hier voor artikel)
- Maybelline - The Rocket Volum' Express Mascara
- Rimmel London - Lipstick in 016 Heart Breaker
- Onbekend merk - Blauwe Oogschaduw (Onderste rij, vierde kleur van links)
- HEMA -  Easy Shine Lipbalm in 04 (klik hier voor review)

Oké, nu je weet wat voor producten ik heb gebuikt, kunnen we gaan kijken naar de look, je kunt thuis natuurlijk gewoon naar je eigen stash kijken en kleuren zoeken die hier op lijken.


De basis van mijn make-up zat er al op. Ik heb de lipstick van Rimmel London gebruikt in mijn arcadeboog omdat ik geen rode oogschaduw heb. De blauwe kleur van Make-upstudio bracht ik aan op het bewegend ooglid aan de buitenkant, ik merkte dat dit niet helemaal de goeie kleur blauw was en heb daarom later uit het onbekende palette de blauwe kleur gebruikt om het net even wat intenser te maken. In de binnenste ooghoek bracht ik de witte kleur van Make-upstudio aan. Ik maakte de look af met wat mascara.


Op mijn lippen draag ik de oranje/koraal lipstick van HEMA om er toch nog een beetje oranje aan toe te voegen.

Dit was mijn FOTD voor Koningsdag, ik heb geprobeerd een look te maken die wel opvalt maar nog enigszins draagbaar is. Ik hoop dat je het leuk vond! Doe jij iets speciaals met je make-up op koningsdag?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten