donderdag 5 maart 2015

SOTL: Februari - 2015


Hey,
 Het is weer tijd voor de ShotsOfThatLife van de maand februari. Het was een maand waarin mijn blog een jaar bestond, ik proefwerkweek had en ik lekker op skivakantie ging om vervolgens met moeite weer back on track te komen. Kortom, een maand met heel veel toffe dingen die ik natuurlijk graag met je deel. Daarom laat ik je vandaag aantal foto's zien die ik de afgelopen maand maakte met mijn mobiel. Kijk je mee?




 Ik vond het leuk om deze foto te maken omdat dit echt mijn favoriete producten zijn en ik er dus back-ups van ging halen. Heb jij ook een paar producten die je maar opnieuw blijft kopen? Voor mijn blog zou het veel verstandiger zijn om steeds nieuwe producten te proberen, dat doe ik ook wel, maar sommige producten koop ik steeds weer opnieuw omdat ik ze zo fijn vind!
 

 Ik kocht nog meer dingen in het dorp en maakte hiervan een shoplog voor op mijn youtube-kanaal (klik hier voor de shoplog).
 

 Ik heb een hele slechte gewoonte, vaak als ik bezig ben aan mijn bureau voor school of mijn blog ga ik op mijn hand zitten. Dan krijg je dus rode vlekken op je handen. Niet normaal dit, ik moet er echt op gaan letten!
 

 Ik veranderde de plankjes boven mijn bed en besloot om een groot gedeelte van mijn beautyboeken (klik hier voor een artikel daarover) erop te zetten. Ik vind het zo leuk staan!
 

 Mijn moeder had van een vriendin een doosje met chocolaatjes gekregen als bedankje en nadat deze op waren wilde ik het doosje hebben, ik heb er mijn lipsticks en lipgloss in gedaan omdat dat echt niet meer paste in mijn make-up kast. Ik vind het echt heel leuk staan, omdat je al die sticks en tubetjes ziet!
 

 Ik had al heel lang geen gebakken ei meer op en ineens had ik er heel veel zin in, in een tussenuur lunchte ik thuis en bakte ik een ei met kaas erop, zo lekker!
 

 Van de webshop noanora.nl kreeg ik een pakketje opgestuurd, mijn eerste samenwerking. Kijk hoe leuk het eruitzag. Het oranje papiertje zat er niet op hoor, maar dat was zodat mijn adres niet zichtbaar was (klik hier voor het artikel + de video hierover).
 

 Ook het zakje waar het sieraad in zat vond ik zo schattig! Ik vind het altijd tof als webshops hun best doen om iets mooi in te pakken, dat geeft net even wat meer aan een pakketje. Als je een sieraad cadeau geeft hoef je het ook niet meer in te pakken want het ziet er al hartstikke leuk uit!
 

 Inmiddels ben ik er alweer ruim 20 abonnees overheen, maar afgelopen maand haalde ik de 100 abonnees op youtube, zo tof! Ik heb even een vreugdedansje gedaan hoor! (klik hier om naar mijn youtube-kanaal te gaan)
 

 Mijn vader bestelde 'The fault in our stars' van John Green voor mij in het Engels omdat ik voor Engels een boek moet lezen, ik kom er wat moeilijk doorheen omdat er veel lastige woorden in staan maar ik vind t wel een tof boek. Misschien een review?
 

Nadat ik dit eigenlijk al maanden heb willen doen, heb ik het afgelopen maand eindelijk gedaan. Ik heb visitekaartjes besteld! Ik loop er zo vaak tegenaan dat mensen willen weten wat mijn blog is en het op willen zoeken thuis, dan moet ik het weer op een papiertje schrijven want meestal onthouden ze het niet als ik het vertel. Nu hoeft dat niet meer en heb ik gewoon een mooi visitekaartje dat ik kan geven, het is ook helemaal mijn stijl!
 

 Ik zat gewoon rustig op de bank en had mijn haar in een staart, op een gegeven moment voelde ik iets in mijn haar. Het was Pipje en toen ik me omdraaide zag ik dit schattige katje, haha, foto!
 

 Bij ons in de buurt is er altijd een feest in de week voor carnaval waar je dan verkleed naartoe moet, ik en een vriendin deden een soort van baseballshirts aan en een kort broekje met rode lippen en een paardenstaart. Niet heel gek, maar wel leuk vond ik.
 

 De afgelopen maand had ik weer veel tussenuren en at daarom dus vaak 's middags thuis, dit keer boterhammen met ketchup, Italiaanse kruiden en kaas uit de oven. Lekker!
 

 En wachten op mijn broertje die alles nog moest doen toen we even naar het dorp gingen, zo gaat het dus altijd! Ik ben toch een meisje?
 

 En toen waren de visitekaartjes veel eerder binnen dan verwacht! Ik kreeg er ook nog een gratis visitekaartjeshouder bij, ik ben er heel blij mee!


 Ik schreef een review over deze geweldige foundation van Rimmel Londen (klik hier voor de review).
 

Ook over deze scrubgel van Kruidvat schreef ik een review, hier was ik iets minder enthousiast over helaas... (klik hier voor de review en ontdek waarom ik niet zo enthousiast was).
 

 Ik maakte een foto van mijn arm, ik vind dit er zo ontzettend leuk uitzien! De plantjes staan bij ons in de woonkamer en gaven een grappig effect aan deze foto.
 

 Als mijn moeder niet thuis is en ik beneden rustig aan het werk ben loopt de kat de hele tijd om me heen, dan mag hij wel eens op tafel liggen waar ik aan het werk ben. Ik vond het zo grappig hoe hij op deze foto kijkt!
 

 Bezig met een FOTD, hier was ik druk vooruit aan het schrijven en editten voordat ik op vakantie ging, omdat ik daarvoor ook proefwerkweek had kon ik niet veel vooruit werken, dat moest dus allemaal op het laatste moment helaas. Ik had wel wat vooruit gewerkt, maar sommige dingen moest ik nog doen de dag voordat we vertrokken.
 

 Dit is een typisch voorbeeld van hoe de tafel eruitziet als ik aan het werk ben, overal liggen producten, mijn sieraden (dat vind ik vervelend met typen), iets van een notitieboekje om aantekeningen te maken en een to-do lijstje bij te houden, bonnetjes voor de prijzen van de producten en glazen (nu was het er gelukkig maar een). Als er dan iemand thuis komt en ze me zo zien zitten lachen ze me altijd uit, omdat ik eigenlijk niet tegen chaos kan maar er uiteindelijk toch in terecht kom. Maar ik houd van bloggen hoor! I like it!
 

 En toen was het eindelijk zover, op skivakantie naar Oostenrijk. Dit was onze eerste stop in Duitsland bij de McDonald's waar we koffie dronken met een lekker taartje.
 

 En eindelijk weer aangekomen in mijn tweede thuisplaats, ik was zo blij om even weg te zijn van alles en heb heerlijk geslapen in de eeuwige stilte daar. Ik was toe aan rust en zon.
 

 Deze foto maakte ik 's ochtends vroeg om 7 uur. De rest van de foto's van onze vakantie deel ik later in een artikel samen met een video, deze zal aanstaande maandag online komen.

Dit was dan alweer de SOTL van de afgelopen maand. Een hele fijne maand wat mij betreft. Ik heb heel veel zin in de volgende! Wat deed jij de afgelopen maand allemaal voor toffe dingen? Ben je ook op skivakantie geweest?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten