maandag 9 maart 2015

Het Is Weer Vlogweek!

Hey,
Ik heb even een korte mededeling voor jullie, deze week heb ik maar weer eens een vlogweek voor jullie. Ik heb afgelopen week de hele week elke dag gefilmd wat ik op een dag deed en deze week zullen die per dag online komen. Ik deed dit afgelopen zomer al een keer en het leek me leuk om dit nog eens te doen. De eerste vlog zal straks, over een halfuurtje online komen. Er zullen deze week ook gewoon volgens het normale schema een video en twee artikelen online komen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten