zondag 1 februari 2015

The Beauty Blogger Tag!


Hey,
Het leek me wel weer eens leuk om een tag te doen, ik vind dat altijd heel leuk om van anderen te lezen en daarom koos ik vandaag voor een tag die ik heel goed bij mij vind passen. Namelijk 'The Beauty Blogger Tag'. Ik vind niet dat ik mezelf een beautyblogger kan noemen maar de vragen die in deze tag staan vind ik gewoon heel erg leuk en kunnen de meeste bloggers wel beantwoorden. Dus laten we maar snel gaan beginnen met de vragen!




1. Wat is je natuurlijke haarkleur?
Mijn natuurlijke haarkleur is de haarkleur die ik nu heb, ik heb mijn haar eigenlijk nog nooit geverfd. Het is een beetje goudblond met in de zomer natuurlijke highlights.
 
2. Is je haar stijl van zichzelf?
Helemaal stijl is het niet, er zit een lichte slag in. Deze slag zie je alleen niet vaak omdat ik mijn haar regelmatig föhn en daar wordt het wel recht van. Ik zou eigenlijk ook best graag krullen willen hebben, maar gelukkig kan je die met de krultang/stijltang ook maken.

3. Laat je je haar altijd bij de kapper verven?
 Ik verf mijn haar dus niet.
 
4. Wat is je favoriete kleur?
Ik denk dat dat dan toch wel blauw is, hoewel ik roze ook wel leuk vind.

5. Draag je altijd make-up?
Vaak wel, maar tegenwoordig houd ik er ook wel van om gewoon even niks op mijn gezicht te hebben. Zo kan mijn huid even rusten, dat vind ik altijd wel prettig.

6. Hoelang ben je al bezig met make-up?
Ik vind make-up echt al van kleins af aan heel erg leuk, mijn oma heeft nog videobanden waarop ik mezelf aan het schminken was, het zag er werkelijk niet uit. Verder kreeg ik op mijn verjaardag een make-updoosje van mijn oppas en daar heb ik haar toen mee opgemaakt, het was echt zo'n kinderdoosje met  een veel te roze blush en blauwe oogschaduw, we hebben er nog wel foto's van maar die deel ik liever niet aangezien mijn oppas erop staat. Ook lakte ik vanaf mijn achtste al mijn nagels, mijn ouders werden helemaal gek van de stank. Ja, make-up en beauty zat er al vroeg in bij mij.
7. Hoe lang doe je over je make-up?
Dat ligt er echt aan hoeveel tijd ik heb, vaak als ik naar school ga doe ik er 5 tot 10 minuten over, maar in het weekend of als ik een feestje heb doe ik er wel wat langer over. Ik denk dat het dan ongeveer 20 tot 30 minuten duurt. Maar dan neem ik er ook wel even lekker de tijd voor.

8. Wat is je make-up routine?
Oké daar komt ie, ik heb er eigenlijk twee.
Snel (naar school): Ik breng eerst wat foundation aan op de plekken waar dit nodig is, dan doe ik mijn wenkbrauwen met wenkbrauwpoeder, vervolgens poeder ik het geheel af. Ik doe wat oogschaduwbasis op (dit doe ik niet altijd, soms sla ik de oogschaduw over) en breng wat oogschaduw aan, een likje mascara, wat blush en een mooie lipstick of lipgloss.
Uitgebreid (weekend of feestje): Eigenlijk precies hetzelfde alleen breng ik dan vaak ook wat highlighter aan en doe ik een wat donkerdere en ingewikkeldere ooglook.

9. Hoe vaak lak je je nagels?
Dat is heel verschillend, ik heb periodes waarin ik mijn nagels twee keer per week lak, dat ik ze één keer per week lak en dan lak ik ze weer maanden niet. Ik ga altijd een beetje door fases daarmee.

10. Lak je je teennagels in de winter?
Ik doe dat heel soms, ik vind het altijd wel mooi staan omdat ik op maandag na het sporten vaak ga zwemmen, maar echt regelmatig doe ik het niet. Nagellak blijft toch altijd best wel lang zitten op mijn teennagels. 

11. Wat is je favoriete parfum?
Als ik echt een all time favorite moet noemen dan is dat Bruno Banani Magic Woman. Echt een heerlijke geur.

12. Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
Ik wilde een blog die ging over mijn leven en wat ik leuk vond, daar staat life voor. Talk together staat voor de interactie die ik wil bereiken met mijn volgers. Ook vond ik dat het lekker vloeiend moest overkomen, vandaar ook die woorden.

13. Lees en beantwoord je de comments die je binnen krijgt op je blog?
Jazeker! Ik houd van comments! Het is altijd leuk om iets van lezers te horen.

14. Check je andere blogs? 
Jazeker, ik check wel andere blogs maar heb wel een vast groepje dat ik volg en ik probeer er niet teveel te volgen, anders wordt het op een gegeven moment een beetje te veel.
 
15. Hoe vaak was je je penselen?
Ik zou dit eigenlijk elke week moeten doen, maar ik moet eerlijk tegen jullie zijn, als ik geluk heb doe ik het een keer in de maand, maar er zitten wel eens periodes bij dat zelfs dat niet lukt. Ik spreek dan ook nu af dat ik een kwastenwasschema ga maken en dat ik het vanaf nu, op dit moment dat ik dit schrijf, elke week ga doen. Het is beter voor je kwasten en voor je huid.

Dat was alweer de tag, ik vond de vragen echt ontzettend leuk en grappig om met jullie te delen. Je mag de tag natuurlijk altijd overnemen voor je eigen blog!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten