donderdag 29 januari 2015

SOTL: Januari - 2015


Hey,
De maand is alweer bijna voorbij en dat betekent dat het weer tijd is voor de Shots Of That Life van de afgelopen maand, de maand januari. De eerste maand van het nieuwe jaar, ik genoot nog even lekker van mijn vakantie maar dat was al snel voorbij en ik moest weer aan de bak. Het was overal druk, op school, thuis, met mijn blog en youtube. Het had allemaal niet nog veel langer moeten duren maar ik kan zeggen dat ik er deze maand achter ben gekomen wat ik wil worden en ik heb een beter rooster waardoor ik minder lang naar school moet. Kortom een maand van ontwikkelingen, maar daar hoor je later meer over in een update. Laten we beginnen met de foto's!





 Omdat ik op Instagram wilde laten weten dat ik een 'opgemaakt' video online had staan, maakte ik deze foto als een soort van probeersel. Ik vond het er uiteindelijk echt heel erg tof uit zien met die lichtjes op de achtergrond.
 

'Wie is de mol?' is weer begonnen en ik ben daar zo'n fan van! Dit jaar besloot ik om een boekje bij te houden om per aflevering wat aantekeningen te maken. Iedere donderdagavond om half negen zit ik weer vol spanning op de bank, maar stiekem kan ik al niet meer wachten tot de ontknoping. Helaas zal dat nog even duren!
 

 Foto's van producten maken vind ik echt enorm leuk om te doen, ik vind het leuk om te spelen met hoe de producten liggen, met achtergronden en lichtinval. Ik vind dat zo tof om te doen! Helaas had ik de afgelopen tijd niet zo veel tijd om heel veel geks te doen, gewoon doorknallen!
 

 Ik doe mee aan een challenge op Instagram waarbij je vijf keer je nagels moet lakken met een kleurtje van Essence. Deze kleur vind ik zó mooi! Je kunt de challenge volgen onder de hashtag #5xessence.
 

Met enigszins wat vertraging maakte ik mijn moodboard af. Ik ben uiteindelijk wel blij met het resultaat. Ik heb er wel echt een aantal doelen bij gezet die zo goed afgebeeld worden. I like it pretty much! 
 

Tijdens de Duitse les maakte ik deze foto een beetje per ongeluk omdat ik aan mijn leraar wilde laten zien hoe goed mijn mobiel foto's kon maken, uiteindelijk vond ik het een leuk klein tafereeltje waaraan je kon zien waar ik me mee bezig hield.
 

Voor carnaval worden ik en een vriendin een soort van baseball chicks, dus bestelde ik via H&M shirtjes en die vond ik eigenlijk wel heel erg leuk. Als het zo ver is laat ik zeker een foto zien van de totale outfit!
 

Pip gaat altijd heel boos kijken als ik een foto maak, maar hier lag hij in de vensterbank en was hij behoorlijk afgeleid door de vogels, ik kon dus snel een foto maken. De leukste foto ooit van hem als volwassen kat denk ik!
 

 Nog steeds met de challenge bezig en ik koos voor een mooi rood classy lakje wat bij heel veel kledingstukken past. Rood blijft samen met zwart toch mijn lievelingskleur op de nagels, geen idee waarom!
 

 Omdat ik een beetje vooruit moest werken was het al weer tijd voor de 'opgemaakt' video van deze maand. Ik vind het altijd heel leuk om te zien wat ik allemaal opmaak in een maand, dat is altijd meer dan dat ik denk.
 

 Ik maakte deze foto van toen ik aan het leren was, zoals je ziet werk ik niet vanuit complete chaos, maar dat het nou echt netjes is kan ik ook weer niet zeggen. Grappig om het zo van bovenaf te zien.
 

 Ik liep wat achter met de administratie en daarom printte ik van december en januari de maandplanning uit zodat ik die in mijn map erbij kon doen. Even een vraagje aan de bloggers onder ons, hebben jullie ook een maandplanning en berg je die ook op?
 

 Ik maakte appeltaart en hij was een beetje aangebrand (niet door mij) maar hij was nog steeds heel erg lekker! Jummie!
 

En ja hoor! De 'opgemaakt' video was weer online. Ik was best wel trots op deze thumbnail omdat ik hem best wel spontaan vond overkomen terwijl ik m' wel later heb gemaakt.
 

 En weer een lakje van Essence. Dit was alweer de vierde (van de eerste heb ik geen foto). Ik vind zo'n challenge echt heel erg leuk! Zo krijg je echt weer een andere blik op wat voor producten je in je stash hebt.
 

Ook had ik afgelopen vrijdag schoolfeest, het was heel erg gezellig. Het was een feest van 3fm en de partysquad kwam, het was echt supervet!

Dat waren alweer de foto's van de afgelopen maand, het was een drukke maar leuke maand en ik heb nu al weer zin in de volgende maand! Binnenkort dus weer een update over mijn persoonlijke leven en ontwikkelingen!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten