donderdag 19 februari 2015

Review: Rimmel London - Stay Matte Liquid Mousse Foundation


Hey,
Voor mijn lichte huid is het lastig om een goede foundation te vinden, vaak lijk ik namelijk gewoon op een wandelende wortel omdat een foundation simpelweg veel te donker is. Totdat ik wat reviews ging zoeken van de Stay Matte Mousse Foundation van Rimmel London. Deze zag ik vooral voorbij komen in de kleur 100 IVORY die gebruikt werd door meiden die er vrij licht uitzagen. Ik besloot de gok te wagen en rekende deze foundation af bij de DA. Ik ga je vandaag in een review vertellen wat ik ervan vind. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!




Het gekke is dus dat deze foundation echt als een mousse uit de verpakking komt, vroeger gebruikte ik de mousse-foundation van Essence uit een potje, die vond ik altijd heel erg prettig werken omdat het wel dekking geeft, maar je niet zo'n dikke plamuurlaag op je gezicht hebt. Ook een voordeel is dat je dit gemakkelijk kunt verdelen over je gezicht, je hebt dus niet veel van het product nodig per keer dat je het gebruikt.

Om een goed beeld te geven van wat de foundation doet, laat ik je wat foto's zien van mijn gezicht zonder make-up. Niet mijn favoriete onderdeel want op een foto zie je dingen nog veel beter dan in het echt maar het leek me wel goed om hier wat foto's van te maken om jullie het beste resultaat te geven. Let's do this!


 Dit is de zijkant van mijn gezicht zonder make-up. Zoals je ziet heb ik behoorlijk wat plekjes op mijn wangen.


Op de rest van mijn gezicht valt het wel mee, ik heb hier en daar een rood plekje maar op het moment ziet het er voor mijn doen goed uit.

Dan gaan we nu kijken hoe het eruitziet met foundation. Dekt de foundation een beetje? Dekt ie niet te veel? Is het inderdaad de goede kleur? Ziet het er niet te foundation-achtig uit? Dat waren mijn vragen, en ik hoopte dat het wat was.


 Zoals je ziet zie je de plekjes nog een klein beetje maar zijn ze wel degelijk minder dan op de foto zonder make-up. Ik vind het fijn dat ie niet alles bedekt, het mag het wel een beetje verhullen, maar deze plekjes horen nou eenmaal bij mijn huid op het moment en ik vind dat het niet allemaal perfect hoeft te zijn.


Ook op de rest van mijn huid is alles net even wat minder zichtbaar en geeft het een mooi egaal, maar toch natuurlijk effect.

Ook over de kleur ben ik erg te spreken, juist in de winter is mijn huid wat onrustiger en wil ik dus wat vaker foundation dragen. Maar in de winter is mijn huid ook veel witter, een lastige combinatie, deze foundation is er wel geschikt voor!


Over de prijs van deze foundation zullen de meningen verschillen, hij kost namelijk €9,99. Vooral jonge meiden zullen dit een groot bedrag vinden voor een foundation, maar deze foundation is heel licht, wat niet vaak voorkomt in drogisterijen, en je doet er dus vrij lang mee. Ik denk zeker dat het t proberen waard is.

Dit was dus mijn mening van de foundation van Rimmel. Ik ben er heel erg over te spreken en ik hoop dat de lichtere dames onder ons nu misschien ook aan de slag kunnen met deze foundation.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten