zondag 22 februari 2015

FOTD: Naturally Nude



Hey,
Ik vond het wel weer eens tijd voor een Face Of The Day (FOTD), dat had ik al een tijdje niet meer gedaan en die worden altijd goed gelezen. Op het moment ben ik een beetje in de rustige fase met make-up, ik draag nog wel oogschaduw maar dan vooral bruintinten en ook alleen mascara, blush, wenkbrauwen en lipgloss staan me op het moment wel aan. Daarom leek het me leuk om vandaag een 'Naturally Nude' look te maken. Kijk je mee?



Laten we even beginnen met de producten die ik heb gebruikt!


De producten:
> Catrice - Multi Colour blush in 060 Strawberry Frappuchino
> Catrice - Eyebrow Set 
> Rimmel London - Stay Matte Liquid Mousse Foundation in 100 IVORY
> Essence - I love stage eyeshadowbase
> Maybelline New York - Baby Lips (blauw met roze versie)
> HEMA - Mattifying compact powder in nummer 21
> Essence - 3D eyeshadow in 04 irresistible caramel cream
>  Oogschaduw van een onbekend merk in een beige tint (gekregen)
> MNY (niet meer te koop) - my Shadow in nummer 229
> HEMA - zilveren wimperkruller
> Maybelline New York - the Rocket Volum' Express Mascara
> Ecotools - Blushkwast
> Ecotools - Platte oogschaduwkwast
> Essence - Ronde kwast
> Essence - Poederkwast

 
Op mijn gezicht heb ik de foundation aangebracht met de poederkwast van Essence, vervolgens deed ik mijn wenkbrauwen met het setje van Catrice. Daarna poederde ik het geheel af met de de compact powder van HEMA. Ik bracht de prachtige blush van Catrice aan op de appeltjes van mijn wangen voor iets meer kleur, op mijn jukbeenderen bracht ik de zachtroze oogschaduw van MNY aan als een soort van highlighter.


Op de ogen gebruikte ik de donkere kleur uit de duo van Essence in de arcadeboog en die bracht ik aan met de ronde kwast van Essence. Op het bewegend ooglid bracht ik de andere kleur uit het doosje aan met de platte kwast van ecotools. Onder het wenkbrauwbot bracht ik de onbekende beige kleur aan, wederom met de platte kwast van ecotools. Even de wimpers krullen en een likje mascara voor net even wat meer volume. Ik deed nog wat lippenbalsem op want mijn lippen barstten op dat moment echt bijna uit elkaar van droogte.

En dat was alweer mijn FOTD van die dag, het is vrij simpel en nogal snel maar het leek me toch leuk om het een keer met jullie te delen. Wat doen jullie met je make-up als je niet teveel op wilt doen?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten