zondag 25 januari 2015

Spam Je Blog #2

 
Hey,
Vandaag gaan we voor de tweede keer iets doen wat op iedere blog verboden is als hier niet om gevraagd wordt. Ik weet dat veel van jullie ook een blog hebben en daarom leek het me leuk om weer eens een 'Spam je blog' artikel te maken. Onder dit artikel mag je dus wel spammen! Ik vind het leuk om jullie blogs eens te bekijken en zoek vaak naar dit soort artikelen bij anderen om leuke nieuwe blogs te ontdekken. Dus laat gewoon onder dit artikel een reactie achter met een leuk verhaaltje over je blog en de volgende dingen:
- Je naam (Nienke Vermeulen)
- Je blog (lifetalktogether.blogspot.nl)
- Waar je over schrijft (beauty, lifestyle, make-up en haar)
- Waar we je nog meer kunnen vinden (youtube, mail, instagram en bloglovin')
- Waarom jij uniek bent
- Waarom we op jou blog moeten kijken.
En zo ontdekken we hopelijk een heleboel unieke, creatieve, interessante en mooie blogs! Veel succes en maak er iets moois van!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 
Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten