donderdag 22 januari 2015

Nieuwe Collectie: Catrice - Nude Purism - Limited Edition


Hey,
Toen ik vorige week dit artikel online zette met de nieuwe producten van de Essence trend edition met allemaal toffe nude-tinten, wist ik nog niet dat Catrice ook met zo'n collectie zou komen. Nude is gewoon dé trend van aankomende lente en daar kon Catrice natuurlijk niet in achterblijven. Toen ik de foto's bij het persbericht zag, was ik blij verrast. Want wat een prachtige producten! Vandaag laat ik je ook van deze limited edition zien wat voor producten er in de collectie zitten. De "Nude Purism" collectie. Kijk je mee?



Laten we maar meteen beginnen met de producten!


 Deze lente moeten je nagels natuurlijk opvallen, maar wel op een natuurlijke manier. Daarom komt Catrice met deze perfecte nagellakjes. Ze passen heel goed bij de lente en natuurlijk bij dat toffe zomerjurkje dat jij net hebt gekocht. Deze lakjes zijn verkrijgbaar in 4 kleuren: C01 Taupe-less, C02 Barely Pink, C03 Pure Blue en C04 Naked Brown. De lakjes zullen voor €2,79 in de schappen liggen.


Met oogschaduw spelen is natuurlijk het leukste wat er is, daarom komt Catrice met de Nude Eye Colour Quattro doosjes. Deze doosjes bevat een een mooie koele blauwe kleur of een zachte roze tint, een mooie neutrale kleur en wat donkerdere kleuren. Doordat er matte en shimmering oogschaduws inzitten kun je je ooglook lekker dynamisch maken met heel veel contrast. Ze zijn verkrijgbaar in de kleuren: C01 Naked Brown en C02 Taupe-less. Ze zullen €4,49 gaan kosten.


 Ik ben dol op lipstick en ik ben vooral gek op natuurlijke tinten, als jij dat ook bent ben je bij deze collectie aan het juiste adres. Deze lipsticks hebben een matte huls die gegarandeerd in je handtas past. De crème-achtige textuur geeft je lippen een subtiel en shiny effect. Ik ben heel benieuwd naar de kleuren! Verkrijgbaar in: C01 Barely Pink, C02 Silky Rose, C03 Delicate Rosewood en C04 Nearly Nude. Ze kosten €4,49 dat vind ik dan wel weer een beetje te duur voor een lipstick van dit merk.

En dan sluit ik af met mijn favoriete product uit de collectie. Dit is de Pure Shimmer Highlighter. Deze poeder is om vlakken in je gezicht op te lichten. Hij ziet er zo mooi uit en heeft een soort van 3D reliëf van een bijenkorf! Ik vind het er zo tof uit zien en kan niet wachten totdat ik deze kan testen. De poeder is er helaas maar in een kleur. Hij zal €4,49 gaan kosten.

Dat was alweer de nieuwe limited edition van Catrice, ik ben echt heel enthousiast over deze producten en ga zeker eens in de winkel kijken wat voor moois er allemaal bij zit. De collectie zal vanaf eind februari tot en met eind maart 2015 te koop zijn. Ik kan niet wachten!



Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram en Bloglovin' om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke








Geen opmerkingen:

Een reactie posten