zondag 7 december 2014

Nieuwe Collectie: Essence - Hidden Stories



Hey,
Nu het toch echt wel koud begint te worden buiten begin ik langzaam weer zin te krijgen in een sneeuwballengevecht en lekker schaatsen. Het zou toch geweldig zijn als dat weer eens zou gebeuren? Essence heeft ook heel veel zin in de winter en verwacht een sprankelend, ijzig winterwonderland. De nieuwe limited edition is daarom dus helemaal aangepast op een prachtig winterwondeland met sprankelende, ijzige en frisse kleuren. Benieuwd hoe deze collectie eruit gaat zien? Klik dan op 'meer lezen'.


Laten we maar gewoon gaan beginnen want er zitten een heleboel wonderlijke producten in de collectie.


Om je wangen een natuurlijke frisse en winterse warme kleur te geven gebruik je deze crèmehighlighters. Ze zullen smelten met je huid en zullen dan poederachtig aanvoelen. Deze zijn in twee kleuren verkrijgbaar: 01 rose in wonderland en 02 enter wonderland. Ze zullen €2,99 gaan kosten.

 

We maakten al eerder kennis met nagellakken met een speciaal effect, maar waar essence nu mee komt is echt heel bijzonder. Er komen vijf lakjes met allemaal een apart effect. Zoals matte, frosted (bevroren), sparkling (glinsterend), metallic en iced (gladde structuur). Ik ben echt heel benieuwd hoe deze lakjes eruit zullen zien op de nagels! Ze zijn er verkrijgbaar in de kleuren: 01 enter wonderland, 02 enchanted by hint of mint, 03 mauve-llous fairy, 04 where did I park my unicorn? en 05 rose in wonderland. Ze zullen voor €1,99 in de schappen liggen.


Deze lipglossen hebben een multidimensionaal glittereffect en zorgen ervoor dat je lippen gaan stralen in het frisse winterzonnetje. Ze zijn er in twee kleuren, een beetje een parelmoer roze en een mooie violet/mauve tint in de namen: 01 where did I park my unicorn? en 02 mauve-llous fairy. Ze zullen €1,89 gaan kosten.


Ik denk dat iedereen vroeger met het knutselen van losse glitters deze het liefste ook op het lichaam wilde plakken, jou kinderdroom komt uit want essence komt met drie verschillende soorten "pixie dust". Dit is een losse poeder die je met van alles kunt mengen, maar je kunt het ook over een basisproduct aanbrengen. Het is geschikt voor nagels, lichaam en lippen. Dit lijkt me echt superleuk om mee te spelen! Ze zijn verkrijgbaar in drie kleuren: 01 carrie's fairy dust, 02 trixie's pixie dust en 03 from dust till dawn. Ze zullen €2,39 gaan kosten.


Met deze "mascara topper" maak je je wenkbrauwen en wimpers extra sprankelend en glitterend. Met de combinatie van metallic deeltjes en glitters is dit de perfecte combinatie deze winter. Verkrijgbaar in de kleuren: 01 wonderland's next super fairy en 02 where did I park my unicorn?. Ze zullen voor €2,39 in de rekken liggen.



De "soufflé eyeshadows" geven je ogen een multidimensionale oogopslag met metallic en foil finish. De oogschaduws zijn longlasting en super cool! Verkrijgbaar in vier kleuren: 01 enter wonderland, 02 enchanted by hint of mint, 03 mauve-llous fairy en 04 where did I park my unicorn?. Te koop voor: €2,99 per stuk.


Haar als een elfje uit een sprookje, het kan allemaal met deze "temporary pastel hair spray chalk". Met deze spray kun je delen van je haar of heel je haar een highlighting kleurtje geven in roze of mauve. Superleuk om eens te proberen en voor een tutorial lijkt me dit ook supertof! Verkrijgbaar in de kleuren: 01 enter wonderland en 02 enchanted by hint of mint. Ze zullen €3,39 gaan kosten.

Dit was de hele collectie van de Essence "Hidden Stories" limited edition. Deze collectie zal vanaf januari 2015 te koop zijn bij kruidvat en trekpleister. Ik ben echt heel enthousiast over deze collectie. Ik probeer altijd wel een artikel te maken als er een nieuwe collectie komt, maar ik ben niet altijd zo enthousiast. Ik maak dan wel een artikel omdat smaken natuurlijk verschillen, maar deze vind ik echt heel erg tof. Ik kijk het meest uit naar de lakjes! Wat vindt jij van deze collectie?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten