maandag 8 december 2014

Mijn Sinterklaascadeautjes


Hey,
Het heerlijk avondje is geweest en ik heb dat ook lekker gevierd met ons gezin. Ondanks dat mijn broertje en ik al lang niet meer geloven, vieren we het toch altijd wel. Sinds twee jaar (inclusief dit jaar) doen we iets heel tofs. Het is namelijk zo, even een uitleg, dat we vorig jaar lootjes hadden getrokken, ik had mijn moeder, mijn broertje mijn vader, mijn vader had mij en mijn moeder had mijn broertje. Natuurlijk wist ik al snel dat mijn broertje mijn moeder had en zo kwam hij er ook achter dat ik mijn vader had, we besloten dus om samen cadeautjes te kopen. Mijn broertje vond het heel fijn dat ik er bij was omdat hij het lastig vindt om cadeautjes te kopen in zijn eentje, zeker voor mama. Dus besloten we om het dit jaar om te draaien, ik kreeg mijn vader, mijn broertje kreeg mijn moeder, mijn vader kreeg mijn broertje en mijn moeder kreeg mij. Snap je het nog? Nou ja, in ieder geval laat ik je vandaag zien wat ik heb gekregen van Sinterklaas (uhuum). Ik ben echt heel blij met de dingen die ik heb gekregen. Ben je benieuwd? Kijk dan snel verder!



Laten we maar snel beginnen want het is nog best wel wat. We hadden trouwens een budget van €25,- maar mijn ouders hadden er nog wat kleine dingen bij gekocht. En dan nog iets, ik heb met dansen een cadeautjesspel gedaan en heb ook nog supertoffe cadeautjes van vriendin Ananda gekregen, die laat ik dus ook even zien!


Ik kreeg schuimpjes van mijn vader omdat ik daar echt dol op ben, dat wist mijn vader en hij kocht ze voor me!


Van mijn moeder kreeg ik de patchouli douchegel en van mijn vader de amandelbloesem douchegel, ik vind deze van Kneipp zo lekker! Maar dat hebben jullie vast wel gemerkt door de "Opgemaakt" video's.


Bij dansen won ik deze geurkaars die bij de "Action" vandaan komt, hij ruikt naar magnolia en ik ga hem zeker lekker aansteken de komende dagen!


Deze parfum en douchegel won ik ook met dansen en ik weet dat ze van de "Action" komen maar ze ruiken eigenlijk best wel lekker! Niet voor elke dag maar wel heel erg leuk!


 Van vriendinnetje Ananda kreeg ik deze mooie nagellak van "Catrice". Een hele mooie koraalkleur. I love it!


 Van Ananda kreeg ik ook een heerlijke praliné chocoladereep, van mijn vader kreeg ik chocolademunt(en), ze zijn op mysterieuze wijze verdwenen. ;)


Van mijn moeder kreeg ik dit maskertje van "Dr. van der Hoog" in refreshing raspberry. Dat is altijd goed!


Van Ananda kreeg ik deze supertoffe spiegel, om in video's te gebruiken. De tekst die erop staat vind ik zo leuk bedacht! Dankjewel Nan!


Ook van mijn moeder kreeg ik een hele mooie ketting die perfect past bij mijn ring die ik al een jaar of twee heb. Zo mooi!

Ik bedenk me nu dat ik ook nog een "Fashionista" heb gekregen, gewoon de nieuwste versie, dat was ik even vergeten maar die ga ik natuurlijk ook lekker lezen.


 Het cadeau wat ik ook nog van mijn moeder kreeg is dit kleurboek, het derde kleurboek voor volwassenen. Ik ben er zo blij mee! Ik zag dit ergens op het internet en wilde het echt graag hebben, het stond niet op mijn lijstje maar mama had het onthouden.


 Ik heb wat bladzijden uit het boek op de foto gezet zodat je een beetje een beeld krijgt van wat het is. Het wordt wel even priegelwerk maar ik heb zoveel zin om ze allemaal in te gaan kleuren!


 Zoals je ziet ben in al begonnen bij de eerste bladzijde.

Dat waren alle cadeautjes die ik heb gekregen, en oorbellen, maar daar ben ik er al een van kwijt, ik baal er enorm van maar ik ben hem verloren tijdens het sporten. Niks meer aan te doen helaas. Ik ben blij met alles wat ik heb gekregen! Heb jij Sinterklaas gevierd en wat heb je gekregen?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurt! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten