maandag 20 oktober 2014

Nieuwe Collectie: Catrice - Viennart

Hey,
De nieuwe limited edition's van Essence en Catrice blijven uit de lucht vallen maar ook deze van Catrice moest ik met jullie delen. Toen ik dit persbericht binnenkreeg stond mijn naam gewoon in grote letters op de producten. Mooie zachte kleuren zoals lavendel, mauve en trendy goud, gecombineerd met mooie zachte roze kleuren en heel veel shimmer. Om nog maar niet te spreken over het kant dat in alle producten terugkomt, en de bloemachtige elementen die je overal terugziet. Helemaal mijn ding dus. Deze collectie is echt heel erg tof, en ik laat je vandaag alle producten zien. Kijk je mee?




Het merk komt met drie prachtige gebakken oogschaduws en beloven dat de pigmentatie ontzettend goed en intens is. Ook zijn de oogschaduws bedrukt met een kanten patroon wat natuurlijk heel erg chique staat. Deze zullen er zijn in de kleuren: C02 Stunning Stucco, C03 Lovely Lace en C01 Pearly Plastering. Deze zullen €3,99 gaan kosten. 


 Het merk komt met drie prachtige lipsticks helemaal in de kleuren die dit najaar in zullen zijn. Deze lipsticks bevatten een prachtige shimmer die je lippen een prachtige glans zou moeten geven. Deze lipsticks geven je verschillende mogelijkheden en zijn geschikt voor meerdere gelegenheden. Een prachtige nude kleur in C01 Nude Nouveau, een prachtige zachte abrikooskleur in C02 Klimt‘s Gentle Kiss en een bordeauxrode kleur in C03 Klimt’s Ardent Kiss. De lipsticks zullen voor €3,99 in de winkels liggen.
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik echt dol op de Multi Colour blush van Catrice, deze blush lijkt daar heel erg op en lijkt me supermooi. Het is een combinatie van een donkere kleur en een lichte nude kleur, ook zit er een prachtige bloemenafdruk in. Deze blush heet: C01 Floral OrnARTment en zal voor €3,99 te koop zijn.


 Het is moeilijk om een mooi spiegeltje te vinden, maar deze is wel echt enorm cute, de spiegel is helemaal van metaal-achtig materiaal gemaakt en er zit een afdruk van kant op, heel handig om tussendoor even je lipstick in bij te werken. Deze spiegel kost: €3,49.



 Bij een limited edition horen natuurlijk mooie nagellakjes en dit keer komt het merk met vier mooie shimmery lakjes. Deze lakjes beloven je nagels een ultieme kleur, dekking en shine te geven. Een witte parelmoer tint, een zachtroze, een mooie zilveren en een diep donkerrode in de kleuren:  C01 Pearlescent Purpose, C02 Vienna Rose Woods,  C03 LilART Lily en C04 ARTful Red. De lakjes liggen in de winkel voor €2,79.

 Hoe tof is dit? Dit is een shimmering powder in zo'n ouderwets flesje en volgens Catrice ruikt deze poeder ook nog een heel lekker bloemig. Dit kun je op je gezicht en nek gebruiken als highlighter. Dit bijzondere product zal €4,99 gaan kosten.

Dit was dan alweer de collectie, ik ben heel benieuwd naar alle producten en ga zeker eens langs als de producten in de winkel liggen, dat zal vanaf midden november tot december 2014 zijn. Zijn jullie net zo benieuwd naar de collectie als ik?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten