maandag 13 oktober 2014

FOTD: Autumn Feeling

Hey,
De blaadjes vallen van de bomen, er komt af en toe een regenbui, we hebben weer zin om gezellig binnen te zitten en hebben zin in warme appeltaart met een lekker kopje thee, de herfst is begonnen! Ik heb zoveel zin in de herfst en in warme kleuren dragen dat ik meteen een warme make-uplook wilde maken, dus dat heb ik gedaan en ik laat je vandaag zien hoe deze eruitzag en wat ik voor producten heb gebruikt. Kijk je mee?




De producten die ik heb gebruikt zijn natuurlijk alleen een optie, je kunt het beste zelf kijken wat je in je collectie hebt en kies voor mooie warme kleuren.

- HEMA - Wimperkruller
- Essence - Princess Mascara (klik hier voor review)
- Zenner - Pincet (ik moest even wat wenkbrauwhaartjes weghalen)
- Bourjois - Donkerbruine lipstick (niet meer te koop)
- Essence - I love stage - Oogschaduwbasis
- Fancy (bestaat niet meer) - Oogschaduwdoosje waarvan ik de oranje kleur gebruikte.
- Rimmel London - Glam'Eyes Quad eyeshadow in 002 Smokey Brun
- HEMA - Wenkbrauwpotlood in 10
- Essence - Donkerbruin oogpotlood

Laten we gaan kijken naar de look.


Op mijn gezicht draag ik geen producten omdat mijn huid echt heel onrustig is de laatste tijd (puistjes, bultjes en mee-eters), dus ik gebruik zo weinig mogelijk make-up op mijn gezicht om irriteren te voorkomen.


Ik heb een lipgloss op van Miss Sporty (klik hier voor een review) in 016 Cosmo. Ik heb wat haartjes bij mijn wenkbrauwen weggehaald en ze bijgetekend, ik heb alleen de kale plekjes wat opgevuld en ze daarna goed doorgekamd met het borsteltje wat aan de andere kant zit.


We gaan nu kijken naar de ooglook, ik heb een mooie matte oranje kleur op het bewegend ooglid aangebracht, ik heb de goudbruine kleur uit het doosje van Rimmel London gebruikt in de arcadeboog, dit geeft een heel mooi warm effect. Daarna bracht ik nog de lichte highlighter uit het doosje van Rimmel London aan in de binnenste ooghoek voor een fris en wakker effect. Ook heb ik nog een dun lijntje bruin oogpotlood aangebracht. Ik krulde mijn wimpers en bracht een paar dunne laagjes mascara aan. Dat was het voor de ogen.


Dit was mijn FOTD met warme herfstige kleuren, ik hoop dat je m mooi vond! Als je al herfstvakantie hebt, dan wens ik je een hele fijne vakantie en voor de rest (waaronder ik) die nog een week moeten, heel veel succes en alvast een fijne vakantie!

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten