donderdag 4 september 2014

ShotsOfThatLife: Augustus 2014


Hey,
Het is weer tijd voor de ShotsOfThatLife van de maand augustus!!! Deze maand was ik bijna de hele maand op vakantie en bereidde ik me voor op het komende schooljaar, het schooljaar waarvan iedere leraar zegt dat het een hel wordt! Ik heb ondanks dat vooruitzicht enorm veel genoten en heel veel leuke, lieve en gekke mensen ontmoet. Bekijk op mijn youtube-kanaal ook even mijn vakantievideo! Ik ga snel beginnen met de foto's! Lees en kijk je mee?

 

Voordat we op vakantie gingen sloeg ik een heleboel loomelastiekjes in zodat ik drie weken lang kon loomen. Ik ben heel blij dat ik dat heb gedaan want er zijn er al veel van op!


 Op een terrasje koffie drinken met ons gezinnetje. Het was heerlijk weer.
 
 
 We hadden prachtig uitzicht op het meertje waar onze camping aan lag, met de bomen er zo omheen vond ik het echt een prachtplaatje.


Mijn favoriete pizza! Pizza prosciutto! Met tomaat, mozzarella, kaas en ham! Lekker!
 

 Dit is de dom van Milaan, een enorm grote kerk die echt prachtig is. (vanbuiten en vanbinnen) Het was wel lastig om hem helemaal op de foto te krijgen.


 Ik deed mij nagels met een lakje van mijn moeder en vond m heel mooi! Ik maakte een foto bij deze bloemen waar ik stiekem wel een beetje trots op ben.
 

 Ik deed mijn loomelastiekjes en al mijn spulletjes in een grote bak en het is echt een topsysteem!
 

 Regenboogarmbandjes blijven mijn  favoriet om te maken en om te zien.
 

 Weer koffie op een regenachtige zaterdag.
 

 Dit is het Comomeer waar we een dagje naartoe gingen. Het was prachtig weer en heel bijzonder. Zo'n groot meer!
 

 Nog een foto van de zon die op het Comomeer weerkaatst.
 

 Chillen aan het zwembad. Mijn benen glanzen heel erg van de zonnebrandcrème die ik gebruikte.
 

 Regenachtige donkere dag. Hier zaten we in een restaurant hoog in de bergen. De pizza's vielen helaas een beetje tegen.
 

 Een smoothie in het winkelcentrum van Lugano. Heel modern, luxe en groot. Een hele belevenis als je het mij vraagt.
 

 Ik maakte met loomelastiekjes potloodhouders en ik vond het er zo leuk uitzien!
 

 De zon die heerlijk schijnt terwijl ik op een strandhanddoek een boekje lees. Zo hoort vakantie te zijn. Dit was trouwens op de laatste dag.
 

  En het gewone leven begint weer! Editten als een malle!


Ik kocht deze kaars een paar maanden geleden en gebruik m echt bijna elke dag. Hij is geloof ik van de action en ruikt heerlijk fris naar katoen.
 

 Ik ging naar de kapper en maakte een before foto...
 

En natuurlijk ging ook aan de slag met de vakantievideo, dat gaf helaas wat problemen maar inmiddels is ie online! (klik hier voor video)
 

 Na de vakantie was het echt nodig om mijn kwasten te wassen. Ik vind dat je echt elke week je kwasten moet wassen en dat doe ik ook altijd, maar ik geef eerlijk toe, ik had het denk ik al twee maanden niet meer gedaan en ze waren ranzig. Maar nu niet meer!
 

Ik had vooruit gewerkt zodat ik even kon bijkomen van de vakantie maar ik had zoveel zin om weer aan de slag te gaan voor mijn blog dat ik gewoon doorging. Hier maakte ik een look voor een artikel.
 

 Er was ook genoeg tijd om te chillen. Nog heel even kon ik genieten van de vakantie.
 

 Ik had op vakantie al zin om "Alles is liefde" te kijken en toen ik een avondje niks te doen had ging ik de film kijken, ik was vergeten hoe leuk deze film was!
 

 Nadat Ananda terug was van haar weekendje weg, spraken we af. We gingen natuurlijk meteen loomen en hebben even gezellig bijgepraat.
 

Mijn collectie op het moment. Ik vind het echt een handige doos, zo kan ik alle kleuren gemakkelijk onderscheiden van elkaar.
 

 Ik lakte mijn nagels in deze prachtige zeegroene kleur van catrice. Ik bedacht me dat ik deze had en was even vergeten hoe mooi deze lak was. Ik heb er ooit een review over geschreven!
 

 En toen begon school weer, en dat betekent... Koffie. Ik geef het eerlijk toe, ik had/heb heel veel moeite om weer energie te vinden voor school. Ik heb een heel stom rooster en maak lange dagen. Het is nu al bikkelen en ik ben pas net begonnen. Ik hoop dat het allemaal snel went.
 

 Pip geniet lekker van zijn rustige leventje. Ik ben soms zo jaloers op dat beest, dat hij de hele dag op de bank kan liggen en kan doen wat ie wil.
 

 En sinds twee weken ga ik nu ook op zaterdag of zondag naar de sportschool. Ik ging al op maandag en woensdag en nu sport ik dus drie keer in de week.


 Woezel was even aan het zappen.
  
Dat was de SOTL van deze maand alweer. Volgende maand zal het gewone leven weer beginnen! Aan de ene kant vind ik dat jammer maar aan de andere kant vind ik het wel weer fijn om wat meer regelmaat in mijn leven te hebben. Wat deed jij de afgelopen maand?

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, kun je een reactie achterlaten onder dit artikel of mailen naar: lifetalktogether@outlook.com. Volg mij ook op Instagram om op de hoogte te blijven van alles wat er rondom mijn blog gebeurd! 

Bedankt voor het lezen van dit artikel en tot de volgende!
-xxx-
Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten